Bitirdiklerim - 30

Pazartesi, Şubat 29, 2016


Geçen ay çöpe gidenler bunlar oldu.

Sanex deodorant: Kullanınca hafif bir yakma mı desem karıncalanma mı desem öyle bir rahatsız his veriyordu, bitirdim ama yeniden almam.

Dove go fresh deodorant: Küçük ve kompakt paketi sayesinde çantada taşımak için idealdi. Çok severek kullandım.

Loreal elvive boyalı saçlar için şampuan ve saç kremi: Pek özel bir yanı yok, şampuana ihtiyacım olunca hangisi indirimdeyse onu alan bir insanım sonuçta.

Kneipp incir&argan yagı vücut kremi: Çok severek kullandım, hem güzel nemlendiriyor hem güzel kokuyordu. Parapen vs ıvır kıvır içermemesi de cabası.

Kruidvat wash in wash out renk şampuanı: Artık bunu bin kez anlattım, iki kutu daha bitirdim. Hala çok memnunum.

Kneipp lavantalı masaj yağı: Bunu bitirmedim masaj yapanım olmayınca. Bozuldu atıyorum. Ama güzel bir üründü. Zaten kneipp'ın bence kötü ürünü yok. Bildigin her ürünü çok güzel.

Atrix el kremi: Yine çok bir numarası olmayan ama işini iyi yapan bir üründü.

Essence Lash Princess rimel: Essence rimelleri çok sevdiğimi yazmıştım. Aralarından bir tane seçip alıyorum, 1,5-2 ay sonra atıp yenisine geçiyorum. Pahalı rimellerden herhangi bir farkını da görmedim. Onlar da birkaç ay içinde kuruyup gidiyor. Lash Princess çok çok güzel bir rimeldi. Akmayan, kararında uzun ve dolgun gösteren, beni tatmin etti.


Bu ay da bunlar bitti, Mart sonu yine görüşürüz.

Sevgiler.




You Might Also Like

1 yorum

Labels