The Furry Friend Tag

Cuma, Ocak 08, 2016

Ecnebi bloglarda gördüm, kıskandım ben de yapıyorum!


1. Ev hayvanınızın adı nedir?

Biber!

2. Türü ve cinsi nedir?

Kedi. Sokak kedisi. Avrupalı kısa saçlı diyor veteriner :)


3. Ev hayvanınızı nasıl edindiniz?

Ilk kedim Maya ölünce komşum o zaman 4 haftalık olan Biber'i bize verdi. Tesadüf onun kedisi yeni doğum yapmıştı. Bebelerden biri de bizimkiydi.

4. Ev hayvanınız kaç yaşında?

1,5. Ellerinizden yalar.


5. Ev hayvanınızın en komik bulduğunuz özelliği?

Onu sözlü severken aşırı sevinip havalara girmesi! Mesela birimiz 'Biber çok tatlısıııııın, ne kadar şekersiiin' vs deyince sevinip yerlerde yuvarlanması ya da hiç umursamıyormuş gibi uzaklara poz vererek bakmasına çok gülüyorum.


6. Şimdiye dek yaptıgı en büyük yaramazlık?

Kilerdeki alışveriş çantalarından birine kaka yaptı kumunu sevmeyip! Günlerce temizlik yaptım!

7. Lakapları?

Bibi, Bibinto, Biberonti, Bibirik, Bibor :)


8. Beraber geçirdiğiniz favori anlar?

Beraber uyumak! Öpüş koklaş, sıcacık! Miss...

9. Sizin için ev hayvanınızla olan ilişkiniz ne ifade ediyor?

Pure love diyeyim. O benim için masumiyet, eğlence, şirinlik, komiklik, mis koku, sadakat, tatlılık. Çocuğum gibi, aşırı çok seviyorum kuzumu.

İsteyen herkesi davet ediyorum cevaplamaya:)



You Might Also Like

1 yorum

Labels