Aralık Ayı ve Instagram

Pazartesi, Ocak 04, 2016


Erkenden kararan hava ve basan depresyonla baş etme çalışmaları. 


En etkilisi oğlanlarla öpüşüp sarılmak. Mis kokulu ponçiler.


Şapkam bence çok şeker.


Şu ağacın dili olsa da çektiklerini anlatsa.


Uyku öncesi sevişgenliği.


Noel kedisi Bibinto.


Ekmek parası olayları.


Güzel utrecht.


Tuğba Mumcuoğlu Keçigil.


 Tatlışlar.


Haftada bir güncük kahvaltı.


Bibirik Damcıoğlu.


Sabah kahvesi.


Eggnog. Kendim yapmadım ama kendim aldım.


Sinemaya gittik beraber.


Şaşırtıcı ama Jura sevmediğim bir single malt oldu.


Her yılın bu dönemi elbette Love Actually!


Amsterdam yolunda selfienazlar.



Amsterdam dark side.


Güzelliğinize.


The glenlivet tam sevdiğim gibi. Single malt viski sevdiğimi bilmem farkettiniz mi hiç? :p


Pozlara bak pozlara, küçük tatlı piç. Bugünlerde aşırı sarmaş dolaş uyuyor benimle, mutluluktan uyuyamıyorum.


Yılbaşı Sofrası.


Yılbaşı sofrası dolu!


Tuğba Parlakdon.


Salon erkeği Umud Ali.


Bey.

Böyle böyle geçti, güzel ocaklar olsun.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Her fotonun yorumu ayrı gülümsetiyor :)

    YanıtlaSil
  2. yeni yılda da ağzınızın tadı hiç bozulmasın..
    mutlu yıllar olsun..
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Mutlu saglikli yillar!!!!

    YanıtlaSil
  4. Yeni yılda da eğlenceli yorumlarınızın keyfine varabilmek dileğiyle iyi seneler!!

    YanıtlaSil

Labels