Aralık Favorileri

Çarşamba, Ocak 06, 2016

Dekorasyon:




Yılbaşı ağacı. Yeni yıl süslerini geçtiğimiz yıllarda sadece evin her yerine astığım ışıklarla sınırlı tutsam da bu yıl ağaç kurdum ve çok hoşuma gitti. 1 Ocak itibariyle toplayıp normale döndük.

Yiyecek:


Brüksel lahanası! Kitleler halinde nefret edilse de ben epey seviyorum ve kışın bol bol yiyorum. Genelde cafefernando'nun kremalı versiyonunu yapıyorum ama geçenlerde haşlayıp zeytinyağında çevirdim, üstüne parmesan, yanına köri sosuyla yedim. Mmm.

İçki:


The Glenlivet, iyi bir single malt arayanlara tavsiye ederim, özellikle yumuşak ve boğaz yakmayan, içimi kolay viski seviyorsanız. 

Üst Baş:


Zara çizgili elbise, sacha postallar ve H&M parka üçlüsünü çok rahat ederek, çok giydim.

Kozmetik:

Nars - Orgasm: Kendisini yeni keşfetmiş gibi oldum çekmecemi toplarken, tüm ay sadece bu allığı kullandım. Orgasm bir klasik ve bence aldığı övgüleri hak ediyor.

Kitap:


Tess Gerritsen - De zondares. Türkcesi Günahkar. Okumadığım Tess Gerritsen kitaplarını Hollandaca okumaya devam ediyorum. Bunu da gayet sevdim. 

Film:


Love actually. Bence gelmiş gecmiş en güzel noel romantik komedisi. Holiday'i de bir o kadar severim bak. Bu ikisini her yıl Aralık sonu izlemeyi seviyorum :) bir de Umud'la sinemada izlediğimiz A Good Dinosaur da benim hoşuma gitti ama Umud çok üzücü bulup sevmedi, bilin de gidin. 

Dizi:


The Fall. Eskisi kadar fazla sayıda dizi izlemiyorum. Hem sıkıldım, hem vaktim yok. Bir diziyi izlemeye ancak o diziyi çok beğendiğim zaman devam ediyorum. Ve fakat böyle de zaman geçmiyor. The fall arada sagdan soldan duydugum bir diziydi. Netflixte görünce bir deneyelim dedim. Bey de bana katıldı. Evet eksikleri var ama 2-3 gün içinde iki sezonu bitirdik. Bir de hanımlar beyler, dünyada Jamie Dornan diye bir gerçek var ki hepinizi kendisine saygı duruşuna davet ediyorum. Adamın göründüğü sahnelerde beyin gücüne gitmesin diye miniklerimi kontrol ettim epey :p neyse Allah sevdiğine bağışlasın tabi. Diziyi de polisiye ve suç türünde dizi sevenlere ısrarla tavsiye ediyorum. Kısacık zaten sezonlar, klasik British.





You Might Also Like

1 yorum

  1. bu hepsi bi arada postlara bayılıyorum:)
    dizi benimde artık zaman ayıramadığım şeyler arasında, bir oturuşta film izlemek daha cazip geliyor şu sıra..
    viski seçkisine gelince not ettim bile..
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil

Labels