Haftanın Menüsü - 6

Pazartesi, Ocak 11, 2016

Pazartesi:



Mantar, somon ve kremalı tagliatelli. Çok çok güzeldi. Yapmak da 15 dakikanızı alıyor. 

Salı:


Kocaman Hollanda usülü köfte, Sütlü beyaz hindiba ve pilav. Hindibayı en çok ben yedim tabi ki.

Çarşamba:


Pad Thai: İlk kez yaptım (tofu ve karides kullandım, yumurta eklemedim) güzeldi ama hala geliştirmem lazım kendimi, daha iyi olabilir. Evin beyi çok sevdi ama.

Perşembe:


Fırında baharatlı patates, börülce ve çıtır tavuk. Yanında da köri sosu vardı ama fotoğrafta yok. Tavuk çok beğenildi ev halkı tarafından. Halbuki cajun baharatı serpip önce yumurtaya sonra galeta ununa bulayıp kızarttım. Sonra da 20 dk kadar fırında tuttum. Başka da bir numarası yok.

Cuma:


Nasi goreng. Tarifini paylaşmıştım önceden. Tavuk yerine tofuyla yaptım. Tavuklu halini hala tercih ediyorum. Ben nasıl daha az et tüketeceğim?!

Cumartesi:


Böyle. Falafel dürüm. Baban da mı Lübnanlıydı diyebileceğiniz kadar başarılı falafel yapıyorum övünüyor gibi olmazsam. Tahinli yogurt sos ve salatayla dürüm yapıp yedik. Nefisti.

Pazar: Yemeğe misafir olunca fotograf çekmeye fırsatım olmadı ama şinitzel ve fırında kök sebzeler yedik.

Önümüzdeki hafta biraz daha az etçil beslenmeye çalışacagım. Kısmet.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Falafel tarifinizi istesek o zaman?? Tesekkurler
    Serap

    YanıtlaSil
  2. İtiraf ediyorum, haftanın menülerine bayılıyor ve bunların hepsinin tarifi neden yok diyerek kendimce hayıflanıyorum :) Ellerine sağlık, çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Her seferinde kendime "bak yemek dediğin tabağa bu kadar konur" diyorum ama bir türlü yapamıyorum. Ellerinize sağlık nefis görünüyor hepsi de.

    YanıtlaSil
  4. Sizi cok seviyorum biliyor musunuz? Çok pozitif bir enerjiniz var.

    YanıtlaSil
  5. Ben de zahmet olmazsa falafel tarifinizi rica edicektim. Tahinli yoğurtlu sosun tarifi de olursa güzel olur.

    YanıtlaSil
  6. ben etyemezim, falafeli bir kaç kere denedim, olmadı, ben de tarif isteyeceğim. maaile çok hoşsunuz, plag da nefis.sevdiceğim dizileri önereyim , belki bilmediklerin vardır. sevgiler.
    nordik favorim bron/broen nefistir
    kibar zombi les revenants
    en iyilerden masters of sex kadın, siyah, eşcinsel... tüm ayrımcılığa barnak basıyor
    utopya en iyilerden
    outlander
    orphan black
    💕💕




    YanıtlaSil

Labels