Bitirdiklerim - 29

Perşembe, Ocak 28, 2016


Çöp üretmeye hızla devam ediyordum:(

Syoss keratinli şampuan ve saç kremi: Kocaman şişelerini seviyorum, pıt diye bitmiyor. Fiyat performans açısından tatmin edici ama elbet mucize yaratmıyor. Temizleyip yumuşatıyor, güzel.

Syoss Curl Control köpük: Tüm market şampuanlarının aynı olması gibi tüm market köpükleri de aynı bence. Fena değildi bu da. 

Hema el kremi: Retro görünümlü kabı çok hoşuma gittiği için almıştım, Performansı da gayet başarılıydı.

Catrice Photo Finish fondöten: Geç buldum erken kaybettim:( Çok güzel bir fondötendi ama ne yazık ki üretimden kaldırıldı.

Garnier Pure Active scrub: Yüz temizleme jeli ve peeling arası bu ürünü duşta kullandım ama pek de sevmedim. Çok etkili değildi, yeniden almam.

The Body Shop Coconut Beautfying oil: Çok amaçlı ürünleri genelde sevmem, böyle nerene sürersen sür olmaz. Bana spesifik olsunlar. Sonra nereme süreceğimi bilemiyorum, kalıyor öylece bir kenarda.

Dove mini deodorant: Çantamda genelde böyle mini boy deo taşımayı seviyorum. Bu da gayet güzeldi.

You Might Also Like

0 yorum

Labels