Bitirdiklerim - 28

Perşembe, Ocak 07, 2016

Merhaba!

Yeni yılın ilk bitenler postu geliyor. Çok biriktirmeyip sık post etmeyi düşünüyorum bu ara. Bir de küçük bir soru, YouTube kanalı açsam sizce becerebilir miyim? Okumak yerine bazı postları izlemek hoşunuza gider mi? 


Kiehls Pineaapple Peeling: Yani 30 euromu camdan atsam çok daha faydalı bir iş yapmış olurdum. O kadar ama o kadar işe yaramadı ki bende. Ha kullanmışsın ha kullanmamışsın. Yarısı dolu halde bozuldu.

Loreal Studio Line Curl Power köpük: Aşk nefret ilişkisi yaşadıgım köpükler içinde en sevdiğim.

Garnier Loving Blends şampuan ve saç kremi: Birkaç ay önce çıkan bu seri epey hoşuma gitti. Işini düzgün yapıyor ama sonuçta market şampuanı, çok da mucize beklememek lazım.

Yves Rocher Hydra Vegetal temizleme sütü: Makyajımı çıkarmak için kullandım, fena değildi ama temizleme sularını daha çok seviyorum.

Marc Jacobs Honey parfüm: Severek kullandım ama yeniden alacak kadar da etkilenmedim. Marc Jacobs parfümleri sevdiğimi söyleyebilirim ama genel olarak.

Lush Resfresher duş jölesi: Lush'ın duş jöleleri aşırı komik bence, bıngıl bıngıl böyle şapşal gibi. Bunun kokusu da muhteşemdi, limonlu ferah ferah. Severek kullandım.

Le Petite Marsellia's Sütlü duş jeli. Bu markanın duş jellerini çok sevdiğimi söylemiştim, almaya devam edeceğim. Bu da epey doğal ve yumuşacık kokuyordu.

Işte bu kadar sevgili okur, öperim.

Sevgiler.


You Might Also Like

11 yorum

  1. Ben okumayı tercih edenlerdenim ama günümüzde görüntülü iletişim daha revaçta.Benim için blog okumak daha zevkli :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de okuyucuyum. Su nedenlerden;

    1. Blog yazisi maksimum iki dakikada okunurken bu post gibi bir video yapsan minimum 10 dakika surecek. Isyerinde daralip iki dakika yazini okuyabilirim ama gun icinde on dakikalik bir youtube vidyosu izleyecek vaktim yok. '
    2. Youtube yorumcularinin buyuk kisminin gerizekali oldugunu dusunuyorum. Boyle bir ise girmek senin icin de cok sinir bozucu olur gibime geliyor.
    3. Video hazirlamak ve editlemek posttan daha uzun, sonucta daha az guncellemene sebep olmasin bu?

    Iste fikirlerim bunlar.
    (binlerce yildir ilk defa bir yorum yazdigimi farkettm. Peheey, nerdeen nereye.)

    YanıtlaSil
  3. Bende yazılarınızı okumayı çok seviyorum. Video yapsanızda muhakkak izlerim. Ama siz yoğun çalışan bir insansınız. Youtube da kanal açanların çok boş vakitli insanlar olduğunu ya da bunu iş haline getirdiklerini düşünmüşümdür hep. Video çekeceksin, editleyeceksin, yayınlayacaksın falan...

    YanıtlaSil
  4. Bence de blog okumak çok daha zevkli, videoları izlerken bazen laf kalabalığından fenalık geliyor ve kapatıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, blog yazılarınızı okumayı çok seviyorum, instagram paylaşımlarınıza bayılıyorum, videolarınızı da zevkle izlerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Sen yaz Tuğba, kalemini okumak çok daha zevkli. En azından benim için öyle. Arada illa istiyorsan çek Video ama, yazmayı ihmal etmeyeceksen. Benim fikrim de budur :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, blog okumayi tercih ederim. Kanal acsaniz elbette becerir ve iyi idare edersiniz ama budurum birsuru sorunlu ve aptal insanla muhattap olmayi goze almak demektir.

    YanıtlaSil
  8. Ben yazılarınızı çok ama çok seviyorum, gerçekten çok huzur veriyor yazım tarzınız ama video çekerseniz de severek izlerim. Güzel olurdu bence.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, blog yazmak video cekmekten bence cok daha zor her blog okunmuyor maalesef ben her turlu takipteyim nasil isterseniz:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. yazmayi bırakmayacaksan video da uzun olmayacaksa kesin süper olur:)) gulcin

    YanıtlaSil
  11. Okumayi seviyorum..izlemeyi de severim kesin bilgi..

    YanıtlaSil

Labels