2016 Home Wishlist

Pazartesi, Ocak 25, 2016

Merhaba!


Bilenler bile geçen yılbaşında ev için bir wishlist yapmıştım. Hemen görselle hatırlayalım.


Bu yıl için de elbette gözüme güzel gelen pek çok şey var. Ne yapayım ben de eve düşkünüm. Geçen yıl yaptıgım listeden eames sandalyeler ve Design Letters fincanlar hariç herşeyi aldım. Eames sandalyaler çok görüldü diye onlardan vazgeçtim. Fincanları hala istiyorum.

Bu yılın istekleri şu şekilde; 

Bakalım bakalım:


Önce azıcık lüks istekler, bunları muhtemelen alamam ama olsun hayal etmek serbest :) ilk olarak ormandan hemen çıkıp eve gelmiş gibi duran, masif, kalın ve bence çok güzel olan Piet Klerkx masa. Fiyat etiketi düşündürücü. Sandalye sorunsalım La forma vita metal sandalyelerle devam ediyor. Bu ara bunları beğeniyorum. Ben alana kadar bunlardan da sıkılır mıyım bilmem. Woood dolap. Bizim mutfak aşırı küçük oldugu için ekstra saklama alanı lazım, bu dolaplar 'köylü dolabı' diye biliniyor Hollanda'da. Siyahını büyük ihtimal yakında alacagım. 



O kadar güzel masanın üstünde İKEA lamba mı kalsın? Hk Living bu endüstriyel lambayı benim için üretmiş olabilir. Sarex porselen saksı, buruşturulmuş kağıt görüntüsüyle çok hoşuma gitti. Içine güzel bir kaktüs veya succulent yakışmaz mı sizce de? Son olarak da stoermetaal.nl'in inşaat lambasını istiyorum. 

Bakalım bunlardan herhangi biri bizim eve  gelecek mi? 

Sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. ben de ben de ben de yapacağım bu home wish list ten, çok hoşuma gitti! Çok minimalist ve modern bir çizgin var.

    YanıtlaSil

Labels