2015...

Cumartesi, Ocak 02, 2016

2015 zor ama güzel bir yıldı benim için. Şöyle bir geriye bakmak istiyorum. 



Yılın ilk yarısında -toplamla 1,5 sene- psikogeriatri servisinde çalıştım. Rehabilitasyon, ortopedi, cva ve şimdi çalıştığım ev hemşireliğini düşününce benim hedef grubum hala psikogeriatri. Çok zor, her türlü şeyle karşılaşıyorsunuz ama ben severek çalıştım, bir gün yeniden dönmek isterim.


1 mayısta dedemi kaybettim. Ailemden bu kadar yakın birini ilk kaybedişim, hala özlüyor ve üzülüyorum. Cenaze için apar topar Türkiye'ye gittim.


Mayıs sonu bir kez daha Türkiye'deydim. Bu kez yakın iki arkadaşımızın düğünü için... Çok güzel bir 5 gün geçirip döndük.


Daha da iyisi annem de bizimle Hollanda'ya gelip bir ay kaldı. Bu süre içinde;


Utrecht'e,



Amsterdam'a,


Düsseldorf'a,


Nijmegen'a,


Rotterdam'a,


Scheveningen'e,


ve Brüksel'e gittik beraber.


Annem Türkiye'ye haziran sonu döndü, biz de temmuzda Umud'la beraber arkasından gittik. Babamı, babaannemi ve kardeşimi gördüm. Dedemin mezarına da bol bol gittim.



Ağustos'ta yaklaşık iki haftalık bir tatil için Yunanistan'a gittim. Girit'i gördüm, yedim içtim dinlendim.


Eylül'de yeni bir kurumda çalışmaya başladım. İş tatmini açısından zayıf, rahatlık açısından oldukça güzel olduğunu söyleyebilirim.


Ekimde salonu değiştirdim(k). Bir hafta boyunca kocamla ırgat gibi çalıştık ama içimize sindi. 


Yine ekimde daha önce gitmediğim açık hava müzesine gidip Hollanda'nın geçmişine bir yolculuk yaptım.


Kasım'da Umudkuşum 7 yaşına girdi, çok şükür sağlıkla büyüyor bebegim.


Aralık'ta arada Utrechte gittim, bazen iş için bazen boş boş dolaşmak için.



Amsterdam light festival'e gittim. 

Bunlar harici dilediğimden az olsa da okudum, izledim. Biberimi sevdim, öptüm. Güldüm, ağladım, insanları sevdim, insanlardan nefret ettim, küstüm, barıştım, endişelendim, rahatladım, kendime çok kızdım, kendimle çok gurur duydum...böyle böyle geçti.

2016'da en çok çocuğumun sağlıklı, mutlu ve yanımda olmasını ardından sevdiklerimin sağlık ve huzurunu diliyorum. 

Bunlar harici görmediğim bir ülkeyi görmek, tercihen İsveç öhöm, Türkiye'ye gitmek, daha çok okumak, daha çok izlemek, daha sakin ve pozitif olmak, bir kedi daha almak, ehliyet almak, ufak ufak yeniden döndüğüm yogayı disiplinle düzenli olarak yapmak, yüzmek, yatak odasını değiştirmek:), masif-yerinden kalkmayan-eskitme, kalın mı kalın bir yemek masası almak:) Hollanda'da görmediğim iki şehir olan Haarlem ve Leeuwaarden'ı görmek istiyorum. Bakalım kaçını yapabileceğim.

Sağlıklı ve sevdiklerinle beraber olduktan sonra gerisi çözülür diyor hepinizi yanaklarınızdan öpüyorum.

Herkese iyi yıllar.




You Might Also Like

3 yorum

  1. Basitlik diz boyu

    YanıtlaSil
  2. Yeni yılınız kutlu olsun, 2016 size mutluluk huzur sağlık getirsin.

    YanıtlaSil
  3. Sayın parlakdon yazılarınıza bayılıyorum sıkça devamını diliyorum umarım 2016 dilediğiniz gibi gecer ��

    YanıtlaSil

Labels