Plog: 20.01.2016

Çarşamba, Ocak 20, 2016


5.40'ta alarm çalıyor. Dorset müsli ve çayla kahvaltımı yapıp giyiniyorum.


Hava zifiri karanlık ve ben tam 'sensin günaydın!!! modundayım. Fotografta gördüklerinizle azıcık insana benziyorum.


Saat 7. Tükkanı açıyorum. Elbette Liesbeth benden önce gelmiş, sabah şekeri Liesbeth, enerjisini kıskanıyorum.


Tüm hastalar bir asabi, bir cazgır bugün. Anlayışlı hemşire suratımla alttan alıyorum, bitch günümde değilim :p 


Pazartesi ötenazi olan hastanın ailesi kart yollamış. Bu konuda iş arkadaşlarım benden daha hassaslardı, ben 'normal' ölümden daha kötü bulmadım ama kartı okuyunca epey etkilendim. Anlatmak zor, tam olarak onu anlatan şeyler yazmışlar, kapısının önünden geçerken de içim burkuldu ama bir yandan da içimde onu tanıdığım için büyük bir sevinç ve ona karşı saygı var. Daha çok bahsetmek istiyorum aslında ama sıkmak da istemiyorum okuyanları. Beraber epey güldüğümüz, sonradan Hollanda'ya gelip Hollandaca öğrendim ve çalışıyorum diye her fırsatta beni takdir eden, gençliğinde Belediye başkanlığı, gençlik kurumunda başkanlık yapmış, çok okumuş görmüş bu 92'lik beyefendiyi elbette unutmayacağım. Huzur içinde uyusun.


Başka bir hasta da noelde hediye kartı almış bana ama rastlaşamadık diye verememiş, ne zarif :)


Böyle böyle mesai bitiyor ve ben paldır küldür istasyona gidiyorum. Park yeri sıkıntı gördüğünüz gibi!


Utrecht'e gitmek için tren bekliyorum çünkü işle ilgili bir görüşmem var.


 Merhaba Utrecht. Why so grey?


Toplantı öncesi vaktim var, rozbif-pesto ve lahana salatalı foccaccia ve limonata ile öğle yemeği yiyorum.


<3

Görüşme iyi geçiyor. Imzaları atıyoruz.






Görüşme sonrası Bijenkorf'a giriyorum. Hollanda'nın harvey nichols'u diyelim. Hani girince kendimizi fakir ve çirkin hissettiğimiz yerlerden. Dudağımı büzüp bir şey almamayı başarıyorum.


Eve dönme zamanı. Yanıma kırmızı pancar ve elma suyu karışımı alıyorum. ÇOK. LEZİZ. Dışardan sıklıkla sebze suyu alıyorum ve minicik şişe 2€ civarı. Acaba eve katı sebze sıkacagı almak akıllıca olur mu? Bunu bir düşüneceğim.


Eve gelince hızlıca tavuk tandoori ve kremalı patates yapıyorum.


Mmm.


Sonra bu beyefendinin duş ve uyuma seansı başlıyor.



Akşamın gerisi dışarı çıkan biber'i merak etmek, aramakla ve koltuk-şarap ikilisiyle geçiyor. Bibi 23.30 civarı dönünce iç rahatlığıyla uyumak için yatağıma giriyorum.

Iyi geceler.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Tükkan ne şahane görünüyor!
    Hayatın gözüme çok bi keyifli göründü, o küçük beyfendiyi yanaklarından mıncırıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bisiklet parkının önünde eğiliyorum. Sizlere sevgiler, Umud Beye öpücükler, ha bir de şu çakıl taşı bardak altlığı kalp ben, buraya gelmedi bir türlü.....

    YanıtlaSil
  3. tavuk ve patates tariflerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sensin günaydın modundayım süpermiş son günler de duyduğum en güzel ironi :))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba yine çok güzel başkasının hikayesi ise sıkmadı bilakis bence ayrıca hastalarımdan ogrendiklerim mini ğost olabilir bence sevgiler

    YanıtlaSil

Labels