Plog: 01.12.2015

Salı, Aralık 01, 2015


Gün 8'e doğru uyanıp Umud'a kahvaltı hazırlamakla başladı. Salona indiğimde içerisi hala karanlık olduğundan lambaları yaktım. Bu yine iyi hali, çalıştığım günler erken kalktığımda zifiri oluyor.


Bebeyi okula atma zamanı. Tabi önce bi futbolcu kartlarını saysın. Hergün okula götürülüp filanla şunu değiştim, onu aldım bunu verdim muhabbeti çevriliyor.


Eve dönünce müsli ve kahveden oluşan kahvaltımı hazırlıyorum.


Bugün pekbir işim yok, yatağa dönmek cazip geliyor. Bir müddet sonra azıcık kestiriyorum.


Öğlen olmuş bile. Basit bir tost yapıp yeşilçayla hüpletiyorum.


O sırada bey işten geliyor, Bron 3. sezon finalini izliyoruz. Elbette yine çok çok güzeldi.


Umudali'nin okuldan çıkış zamanı gelmiş bile. Onu alıp eve bırakıyorum. Babasıyla yüzmeye gidecekler. Az kaldı bitiriyor kursunu kuzu. 


Ben de çıkıp Sinterklaas için hediye avına çıkıyorum. Umud sinirlenmeye başladı nerde kaldı hediyem diye. Her sabah ayakkabısını kontrol ediyor :) sint biraz yogun bu yıl.


Mahalledeki çiçekçiye uğruyorum, yine güzel şeyler var. 


Eve geldiğimde bu kuzumu camda buluyorum. Yiring.


Yemek yapma zamanı. 


Püre, et, onion gravy ve salata. 


Sint'in çuvalını sonunda gören Umud Ali pek seviniyor hehe:) 


Açalım bakalım neymiş?


Star wars maskesi ve ışın zımbırtısı. Yanında da kurabiye ve çikolata. Teşekkürler Sint :p


Bebeler için uyku vakti.


Bana da duş zamanı.


22 civarı kitabımı ve sütümü alıp yatağıma  giriyorum. Sabah 5.40'ta alarm çalar.

Iyi geceler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Op een een of ander manier is toch altijd wel ontzettend boeiend om mee te kijken in andermans leven :)

    Btw: je dekbedovertrek is superleuk! Mag ik vragen waar vandaan?

    X
    Arzu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bedankt voor je reactie;) dekbedovertrek heb ik via wehkamp besteld!

      Sil
  2. Paylaşımlarınızı çok beğeniyorum...Tebrikler
    Dilek

    YanıtlaSil

Labels