Kasım Ayı ve Instagram

Pazar, Aralık 06, 2015


Öpüyorum sarılıyorum doymuyorum!


Heryer onun, Umud kalkınca yerleşmiş hemen.


Uzun akşamlar bitmiyor.


Laz burunlu.


Sonbahar gibi sonbahar.


Aşırı tatlılık.


Hello, it's me.


Deniz doğumgünü hediyesi gitar aldı Umudkuşa.


Bebenin doğumgününden. Çok hastaydım ben.


İşe gitmeden hemen önce koltuğa özlemle bakış :(


Bibintoşa kavuşmak, nefis!




Elbette bolca çalıştım. Ama hakikaten bolca. Höf.


Azıcık rahatlama çalışmaları.


Böyle akşamlar güzel.


Bunlar çöp değil ki süpürüyorlar!


Yorgunsan filtreye aban.



Amsterdam hep fotojenik.


Koca popo!


Tatlı kuzu arkadasının partisine gitmişti o gün. Lazer savaşı mı ne çeşitli heyecanlı olaylar dönmüş.



Bu ay iş kazası yaşadım bir de. Kullanılmış iğneyi elime batırdım. Olaylar olaylar. Neyse temizim ama.


Saga Reyiz sevgisi bambaşka.


Üşümüş battaniyenin altına girmiş güzel surat. 

Bu ay da böyle böyle geçti. 2015'i de yedik yalnız di mi?

Sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Merhaba,
    Seçimleriniz zevkleriniz ve de resimleriniz çokk güzel fakat resimlerin altına yazdığınız yorum ve tespitler en güzeli. Sizi zevkle takip ediyorum.
    Sevgiler
    Dilek Karabey

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Keşke daha sık yazacak vaktin olsaydı, zevkle okurduk.

    YanıtlaSil

Labels