Kasım Favorileri

Pazartesi, Kasım 30, 2015

Dekorasyon:




Pek severek aldığım metal taburem. Arada kahve sehpası arada çiçek sehpası oluyor. Ev dolunca popomuzu koyacak ekstra sandalye oluyor. Ben kalp tabureler  zaten.

Yiyecek


Kendim yaptım diye demiyorum bu fırında tavuk hakikaten güzeldi. Bazen en basiti en güzeli.

İçki:


Highland Park. Single maltlar içinde en sevdiklerimden oluverdi.

Üst Baş:

 
H&M pelerin. Hermione Granger'a selam olsun burdan.

Kozmetik:


Marc Jacobs Decadence parfüm. Koku tanımlamakta iyi değilim ama iç baymadan sonbahar ve kış aylarına uygun sıcaklıkta olan bu koku bu ara epey hoşuma gidiyor. 

Kitap:


Orhan Pamuk - Kafamda bir tuhaflık. Nasıl detaylı, nasıl ince Türkiye'yi yazmış Orhan Pamuk...bitmesin diye ağır ağır okudum. Geçmişte de okuduğum ve sevdiğim kitapları olsa da, Masumiyet Müzesi sonrası Orhan Pamuk hayranlığım oldukça arttı.

Film:


Starred Up. Hapishane ve suç filmlerini, insan davranışlarını konu edinen hikayeleri seviyorsanız benim gibi seversiniz. Başroldeki çocuğun asabiyetinde kendimi görmem de düşündürdü beni azıcık.

Dizi:


Bron/Broen. 2 yıla yakın bekleyiş bitti ve Bron geri döndü!!! Hem de malum kişinin yokluğunu hiç aratmayacak şekilde muhteşem bir üçüncü sezonla. Dizi sevmez beyim bile izlemeye başladı. Tüm zamanların en iyi dizileri listesi yapsan ilk beşin içinde olurdu. Saga Reyiz sevgisi bambaşka.

Bu ay da böyle geçti. 




You Might Also Like

1 yorum

  1. Paylaşımlarınızı zevkle izliyorum. Zira yaşam tarzınız, zevkleriniz, film dizi kitap seçimleriniz bana çok uyuyor. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

Labels