Haftanın Menüsü - 5

Salı, Kasım 24, 2015

Binlerce aydır yazmamışım menü postu. Bu hafta canım istedi. Başlayalım bakalım...



Pazartesi: Fırında tavuk kanat, actifry'da elma dilim baharatlı patates ve karnabahar, brokoli, havuç sote. Üstüne de körili ince beşamel sos. Oğlanlar ham hum diyerek yediler. 


Salı: Et sote, püre ve salata. Böyle et-patates-sebze şeklindeki menüleri çok seviyorum!


Çarşamba: Aşırı ama aşırı yorgundum, ben koltukta uyurken bey yemek yaptı. Artık kıyamet mi kopacak bilemem. Kıymalı makarna. Gayet güzeldi.


Perşembe: Fırında üstüne pesto sürüp mozarella ve domates dilimleriyle pişirdiğim tavuk. Yanında da tatlı ve normal patates.


Cuma: Biftek, püre ve karamalize ettiğim beyaz hindiba. Beyaz hindiba burda çok bol ve ucuz. Ben arada kremalı ve peynirli versiyonlarını yiyip sevmiştim. Ev haklı için sevilesi versiyonu olarak karamelize etmeyi uygun buldum. Yapraklarına ayırıp tereyağında en kısık ateşte uzun uzun pişirdim. Iyice yumuşayınca şeker, tuz ve biber ekleyip karamel rengi alana kadar yüksek ateşte tuttum.


Cumartesi: Cajun baharatıyla marine edip fırınladıgım but, yanında da patates havuç soğan. Simple.


Pazar: Ekşili nohutlu kuru bamya ve pirinç  pilavı. 

Gecen hafta yine benim etoburluğum tutmuş, az sebze yemişiz. Bu hafta biraz yeşile yüklenelim.

Öperim.

You Might Also Like

0 yorum

Labels