Fall Essentials

Salı, Kasım 17, 2015

Merhabalar 



Sonbahar çocukları sonbaharı sever. Ben her mevsim ve hava koşulundan keyif almaya çalışsam da sonbahar renkleri ve o daha az dışarı daha çok ev, daha az bira daha çok şarap, daha az bahçe daha çok dizi-film şeklindeki hafiften büzüşmüş ruh halini severim.


Bu sonbahar beni mutlu eden ıvır zıvırları toparladım böyle bir görüntü çıktı. Malum bu ara süet ve süet görünümlü her şey çok popüler. Ve elbette şapkalar, pançolar, şallar, eldivenler de... Mevsime yakışan sıcak renkler benim için hakî, konyak, bordo ve hardal. Benim seçimim River İsland süet pelerin, Mango süet botlar ve H&M süet şapka fotografta.



Pelerin ve botların duruşu böyle, sevdiniz mi?


Gelelim süs püs işlerine. Yazın limon ve portakal kokulu duş jelleri favorim olsa da şu ara daha yumuşak, dinlendirici, iç ısıtıcı duş jelleri kullanmayı seviyorum. Bugünlerde favorilerim; Yves Rocher cotton flower, magnolia flower ve lavandin ile Le Petit Marseilliais süt ve lavanta balı.


Koku demişken...geçen aydan beri Marc Jacobs'ın en yeni parfümü Decadence'i kullanıyorum. Hafif tatlı ama iç baymayan bu koku tam benlik. Bir süre severek kullanacağım gibi görünüyor. Çanta şeklindeki kitch ama aynı zamanda cool şişesi de ayrıca hoşuma gitti. 


Bunların dışında benim için sonbahar demek mat dudaklar demek. Kupkuru görünmeyen ama yeterince mat ruj olarak  en çok Hema soft matt lipbalmlar hoşuma gidiyor. Daha mat istersem de Sleek Matte Birthday suit muhteşeme yakın.


Eller ve ayaklara ilgi göstermeyi de unutmamak gerekiyor yaz kış. Havalar serinleyince daha besleyici el ve ayak kremi kullanmayı seviyorum. Neutrogena uzun zamandır sevdiğim ve güvendiğim bir marka. Başka markalar denemeyi sevsem de sadık bir şekilde bu ikisine geri dönüyorum.

Son olarak cilt bakımı rutinime eklediğim La roche posay termal sudan bahsetmek istiyorum. 50 ml'lik iki şişe aldım. Biri çantamda biri evde duruyor. Ister tonik olarak ister gün içinde yüzümde gerginlik hissedince iki fıs sıkıyorum, sonuç rahatlamış bir cilt. 

İşte böyle. Bu postu çok severek yazdım, umarım siz de begenmişsinizdir.

Sevgiler.

You Might Also Like

0 yorum

Labels