Ekim Favorileri

Cumartesi, Kasım 07, 2015

Dekorasyon:



Bu ay salonu tümden değiştirdiğim için epey fazlaca favorim var. Birazını da önümüzdeki aylara sakladım hatta :p Çok severek aldığım 'Carpe that fucking diem' kartı ve araba lastiğinden geri dönüşümle üretilmiş 'sepet' ilk sırada. Bu lastik kabı şimdilik canım ne isterse o amaca hizmet ettiriyorum. Kaşıklık oldu, kumandalık oldu, şaraplık oldu. Bakalım daha ne olacak.


Xenos bakır rengi tel örme ev de bu ara sevdiğim bir obje evde. Içinde şimdilik  en sevdiğim kaktüsüm var. 


Bu ayın son favorisi de bu Hema taş mumluklar. Hema kalp ben zaten malum.

Yiyecek:


Kereviz! Çoğu kişi burun kıvırsa da ben kereviz yemeğini seviyorum, gayet de güzeldi bu da.

Kozmetik:



Tam kozmetik olmasa da süs püs şeysi oldugu için bu ikisini seçtim. Saç düzleştiricim bozulunca hiç düşünmeden yıllardır severek kullandığım için yine Remington aldım. Bunun modeli s3500, arada lazım oluyor bulunsun diye bir de ci95 maşayı ekledim. Ikisini de aşırı beğendim, ihtiyacı olanlara çok tavsiye ederim.

Üst baş:


H&M ceket. Şimdi için biraz ince kaldı ama tam baharlık ara dönem ceketi olan bu ceketi epey giydim.

Film:


Umud'la beraber gidip izlediğimiz İnside out çok çok güzel bir animasyondu. Bir çocuğun ergenliğe geçişte kafasında olup biten değişiklileri çok sevimli bir şekilde anlatmış film. Epey güldüm ben şahsen. Animasyon sevenlere tavsiye ederim.

Dizi:


Homeland ve Downton Abbey geri döndüğü için elbette bu ikisi! Downton bitince çok üzüleceğim.

Müzik:

Dünyanın geri kalanı gibi ben de döne döne Adele'in yeni şarkısı Hello'yu dinledim. Tam kış gelirken kendimizi daha hızlıca kesebilelim diye. Nefis.


İşte bu aylık da bu kadar.

Sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Sevgili Tuğba doğum günün kutlu olsun.Ploglarini heyecanla bekliyoruz.Sibel

    YanıtlaSil
  2. siyah beyaz uyumuna bayılıyorum :)

    Çok güzel görünüyor.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Labels