Ekim Ayı ve Instagram

Pazartesi, Kasım 02, 2015

Selam


Sizlere bu postu kendimi kesmenin eşliğinden yazıyorum. Grrrr. Sonbahar depresyonu mu desem ufak tefek aksilikler mi, pek bir bunaldım. Neyse geçer diyelim.

İşten gelince yavruşkamla hasret gidermece. Nefis.


Yavruşka uyuyunca da sinirleri yatıştırmaca.


Renkler!


Pazartesi evde olma coşkusu.


Okullar bir hafta tatildi, sinemaya gittik başbaşa bebekciğimle. 


Cardhu ilk kez denedim ama epey sevdiğim bir malt oldu.


Amsterdam'ın güzelliği, fırsat olsa da yeniden gitsem havalar iyice soğumadan.


Suratsızlıkta bir dünya markası.


Yine 1 haftalık tatilde openluchtmuseum'e gittik. Hollanda'nın tarihini anlatan bu açıkhava müzesi o kadar muhteşemdi ki! 50'ler 60'lar 70'ler ve o dönemin evleri, hastaneleri, cafeleri, pastaneleri, fabrikaları ve aklınıza gelebilecek tüm yaşam alanları birebir yapılmış. Zaman yolculuğu gibiydi.

50lerden bir bar.


50-60 yıl önce yaşasaymışım böyle bir hemşire olacakmışım.


Doğayla bütünleşmek!


Yavrucuğum annesiyle işe geldi bir güncük. Bırakacak kapı bulamadık :) ofiste oturup film izledi sonra da etrafı gezdik. Çok hoşuna gitti.


E bu kuzumla da hasret gideriyorum eve gelince elbet.


Uyumadan önce okumak hiç değişmeyen bir keyif sanırım.


Umud'un yeri kapılmış birileri tarafından.


En çok bu Dorset marka muslileri sevdiğime karar verdim, en güzeli de arkadaki yeşil olan.

Bu ay da böyle geçti gitti işte.

Iyi geceler olsun.

You Might Also Like

6 yorum

  1. oo dorset candir. ben hep kahverengisini alirim ama yesil olan roasted mis simdi gordum, denemeliyim :)
    Sonbahar deprasyonu aayni kaynim sekerim! puff ben de oyleyim bu ara ama o muze nasil guzeldir oyle. tam ismini ve hangi sehirde oldugunu ogrenebilir miyim?
    Guzel bir Kasim ayi diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Openluchtmuseum adı müzenin ve Arnhem'de:)

      Sil
  2. dorset markette bulabildigim tek seker eklenmemis muesli idi. O gunden beride muptelasiyim :)

    YanıtlaSil
  3. Mesleginiz dolayisiyla en iyi siz bilirsiniz ki sükredecek cok sey var hayatimizda...mevsim geçişidir o... :) sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. BU YAZI SERİSİNE BAYILIYORM!

    YanıtlaSil

Labels