Plog: 15.10.2015

Perşembe, Ekim 15, 2015

Selaaam,


Bugün normalde late shiftim vardı ama beklenmedik bir şekilde cumartesi gündüze alındı. Havadan elime boş gün geçince plog yapmak istedim.


Gün 7.30'da çalan alarmla başladı. Yavruşkayı okula hazırlama zamanı.


Umudkuş kahvaltısını yaparken ben de dünyada en sevmediğim iş olan bulaşık makinesi boşaltma işine girişiyorum.


Bebeciğimi okula attıktan sonra kendime önce bir kahve yapıyorum. Kahve çekirdeğini evde öğütmekle yapılan kahvenin güzelliği...


Incir reçelli ekmek üstü brie. Yanında da duble espresso.


Kahvaltı sonrası yatağa geri dönüyorum. Madem bugün boşum neden bayılana kadar dinlenmiyorum? Bibi de eşlik ediyor.


Yakışıklı oğluşum.


Birkaç saat sonra ev basıyor, biraz ekonomiyi canlandırmaya çıkıyorum. Hava kötü ama olsun.


Ilk durak Hema. En sevdiğim tükkan.


Madem öğle yemeği vakti geldi, hava da soğuk olunca çorba en güzel seçenek.



Şu eğlenceli ve minnak manikür setini alıyorum. Sürekli tırnağım kırılır benim ve bu yüzden yanımda böyle bir şey taşımak iyi olur diye düşündüm.


Sonra Umudcuğuma biraz sonbahar kıyafetleri almak için H&M'e gidiyorum.


Makyajsız, spor kıyafetlerle geçen bir boş gün. Nefis.


Yavruşkama bunları alıyorum. Güle güle giysin.


Sonraki durak Zara. İşe giderken üniforma içine giymek için basic bir şeylere ihtiyacım var. Dolabımdaki ipek vs bluzlar haliyle pek olmuyor. 


Yess! Siyah skinny jean, siyah basic uzun kollu tişört, çizgili diz altı elbise. Hepsi üniforma içine giymek için ideal. Hayır sen kıytırık bir hemşiresin, neden dolabın mini etek, şort, elbiseler, bebe yaka ipek bluzlarla dolu? Çok akıllıca alışveriş yaptım rabbime şükür.



Ordan çıkıp Xenos'a uğruyorum. En sevdiğim ev ıvır zıvırcısı olabilir. Şimdiden noel süsleri gelmiş. Bence çok erken.  Ameriga'nın şükran günü şeysi, Hollanda'nın da sinterklaas tantanası bitmeden ağaç süslenmez. Görgüsüz müsün Xenos? 


Ben bir patates fırçası, iki paket de kavanoz etiketi alıp çıkıyorum. Asırı ihtiyaç bunlar, çok lazım. Umud'u okuldan alıp eve dönüyorum.


Evde içeçek kalmamış. E ben bi markete gideyim madem. Oğlanlar da havuza gidiyor. Oğluşum bu kademeyi geçememiş kursta, dudağı büzük geldi. Aman olsun dedim.


O zaman ben yemek yapayım.


Tugba style chicken coconut curry. Tarif lütfenciler, sakin. Yazacağım bir iki güne.


Downton Abbey'in yeni bölümünü izliyorum. Besili gominis damat is back<3


Sonra bence asırı komik olan Lush duş jölemle duş alıp yatağıma giriyorum.


Uyumadan diziye devam. Sabah 5.40'ta alarm çalacak. Üşenmezsem belki yarın da plog yaparım.

Öpücükler.

You Might Also Like

7 yorum

  1. Harika olmuş. Evet yarında bekliyoruzzz

    YanıtlaSil
  2. Plogu sevincle okudugumuza gore bizde mışıl mışıl uyuyabiliriz

    YanıtlaSil
  3. her gün sabah ilk işim yeni plog varmı diye bakmak oluyor, resmen gaza geliyorum, bu kadar şeyi bir güne sığdırmanıza da hayret ediyorum :)
    bir gün de temizlik düzeninize dair bir yazı gelsin lütfen lütfen lütfen
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Lütfen tekrar plog. Sayende günüm güzel başladı İyi ki varsin

    YanıtlaSil
  5. Valla günde üç öğün plog yapsanız biz okuruz... Sevgilerrr..

    YanıtlaSil
  6. Yazilarinizi okurken dinleniyorum ve de ögretici oluyor benim acimdan.Lütfen daha sIk yazin. Sevgiler...
    Esra

    YanıtlaSil

Labels