Eylül Favorileri

Cumartesi, Ekim 10, 2015

Dekorasyon:



Bu ayki dekorasyon favorim bu siyah kedi biçimindeki şarap açacağı! Aşırı güzel ve bana uygun değil de ne?!

Yemek:


Sonbahar gelince illa bi Hollandalı beslenme düzenine geçesim geliyor ve kendimi bir şekilde stamppot yaparken buluyorum. Bu ayın favori yemeği de havuçlu soğanlı püre.

Kozmetik:


Yıllar yılı İngiliz'lerin superdrug'ında satılan wash in wash out şampuan-boya için iç geçirdim. Nihayet kruidvat Hollanda'ya getirdi. Bu nedir derseniz, boyalı ama 2-3 hafta sonunda rengi solmuş saçı kuaförden yeni çıkmış haline geri döndüren bir şampuan. Günlük kullanıma uygun değil. Haftada 1-2 defa yetiyor. Köpürtüp 5 dakika bekliyorsunuz. O sırada banyoyu mu ciflersiniz, yüzünüze yeşil maskeler mi sürersiniz -abla deme bana!!!- orası size kalmış. Yeni boyanmış gibi parlak ve cilalanmış saçlara kavuşuyorsunuz. Ama dikkat bu bir boya değil, beyazları ya da dibi kapatmıyor. Harika bir ürün. Sanırım 8 rengi var, benim saçlarım şu ara açık kumral olduğundan Honey blond olanı kullanıyorum. 

Üst baş:



Zara çanta ve Adidas superstar. Kışlık basic siyah çanta arayışım bittiği için memnunum. Süperstar da zaten bir klasik. 

Film:


Me and Earl and the Dying Girl.

Kanser hastası olan Rachel ve onunla arkadaşlık etmek zorunda olan, kendini çok da sevmeyen Greg ve ikisinden de çok farklı Earl. Hikayeyi Greg'in gözünden ve sesinden takip ediyoruz. Bu kulvarda daha önce yapılmış yapış yapış ve bence aşırı vasat olan The fault in our stars'ta bulamadığım her şeyi buldum. Hafif renkler ve hikaye anlatışı bakımından Wes Anderson filmlerine de benziyor. Benim favori yönetmenim olmasa da seveni çok malum. Film ekiminde gösterildiğini okudum bir yerlerde.

Dizi:


Her zaman ilgi çekici bir figür olan Pablo Escobar'ın hayatını anlatan Narcos. Güzel bir dizi olsa da insanların gelmiş geçmiş en iyi dizi vs olarak tanımlamasına kesinlikle katılmıyorum. Yoklukta izledim ama devam eder miyim bilmem. Yalnız jeneriği aşırı nefis.

You Might Also Like

3 yorum

  1. o kedili açacak efsaneymiş, bi de senin yazılarını okuyunca ruhum dinleniyor sanki :)

    YanıtlaSil
  2. Yine bir solukta okudum.Her gün yazsaniz bıkmadan okurum.Insani rahatlatan hayatı sevdiren bir tarafınız var.Esiniz çok şanslı.Ploglarinizi da en kisa zamanda bekliyoruz.Sevgiler💙💙💙

    YanıtlaSil

Labels