Bitirdiklerim - 27

Perşembe, Ekim 29, 2015


Bugünlerde içimde sık sık blog yazma istegi olsa da gerçekleştirecek vaktim yok. Grrr. Umarım aklımdakileri yazmaya dilediğim kadar vakit ayırabilirim deyip bu posta başlıyorum. Son bitirdiklerim bunlar;


Burts Bees hand salve: bunu Denizciğim almıştı bana. Hafif vazelin formunda geceleri sürüp uyumaya çok uygun bir üründü.

Yves Rocher cold weather hand balm: eh adı üstünde soğuk havalarda kullanmaya çok uygun, yogun yapıda bir el kremiydi. Yeniden alabilirim.

Kneipp duş köpükleri: mor olan incir sütü ve argan yagı, turuncu olan da portakal çiçeği ve jojoba yağı içeriyordu. Turuncu olan bu yaz çok kullandığım bir ürün oldu. Zaten kneipp çok sevdiğim bir marka.

Kneipp incir sütü+argan yagı vücut peelingi: artık hemen hemen dolu ama bozulmuş olan bu kutuyu atarken vücut peelingi kullanmayı pek de sevmediğim gerçeğini kabul ediyorum.

Dove winter care el kremi; bu kremi aşırı çok sevdiğimi önceden de yazmıştım. Özellikle arada çıkan Limited Edition olanları hiç kaçırmıyorum.

Dove bademli duş jeli; aşırı sıkıcıydı bence. El sabunu oldu sonunda.

Yves Rocher carambola ve lime duş jelleri. Carambola beni çok etkilemedi ama lime harikaydı. Bu seriyi çok seviyorum ben, ucuz ve güzel duş jeli arayanlara tavsiye ederim. Başka kokuları da aldım.

Rexona deodorant; yani deodorant işte, sürüyorsun kokmuyorsun. Fena değildi.

Dalan zeytinyağlı el kremi; Türkiye'den almıştım seve seve kullandım.

Yves Rocher lavantalı ayak kremi; lavanta kokusuna bayılmama rağmen yapısını sevmedim. Bence bir ayak kremi için fazla hafifti.

Rituals el sabunu; bunu el sabunu+el kremi ve bulaşık deterjanı halinde set olarak almıştım, mutfakta aşırı şık görünüyordu. Çok severek kullandım ama  yeni bir favorim var.

Hema cedar el sabunu; aaahhh, bu sabun o kadar muhteşem ki. Retro tarz şişesini mi övsem, aşırı güzel kokusunu mu yoksa sadece 3€ oluşunu mu? Elbette yeniden aldım. Aynı serinin kokulu mumu ve kremini de aldım. Çok çok güzeller.

Bu aylık da bu kadar.

Sevgiler.


You Might Also Like

3 yorum

  1. Duş jelleri hakkında hem fikiriz. Plog istiyo bu kızlar farkındamısın tatlıcım 😊

    YanıtlaSil
  2. Hayatınızın düzenine hayranım.Sizin sayenizde benim de rutinlerim oluşmaya başladı.Ev düzeniniz temizlik rutininiz ile ilgili de bir post hazirlarsaniz çok mutlu olurum.Ayrica bu sene ki sonbahar dekorasyonunuzuda merakla bekliyoruz.Gece sene evde en sevdiğim köşeler postunuz harikaydı. Sevgiyle kalın. Sibel

    YanıtlaSil
  3. Deodorantların göğüs kanserine sebep olmasından çok korkuyorum ama hem kuru tutacak hem kokuyu önleyecek bir alternatif bulamıyorum. Rahatlıklarına çok alıştım 😟

    YanıtlaSil

Labels