Plog: 04.09.2015

Cuma, Eylül 04, 2015

Normalde çalışmam gerekirken evde kalmak isteyip iptal ettiğim bir günden merhaba. Nedense bugünlerde eski motivasyonumu azıcık yitirdim iş konusunda. Çok sevdiğim servisimden ayrılmanın depresyonu mudur nedir? Geçer umarım..



Gün 7.30'da bu minik oğlanı uyandırıp giydirmekle başladı. Haftanın son günü çok da canı istemiyordu yataktan çıkmak. Bu performansı ekstra erken uyandığı haftasonu da bekliyorum. Kahvaltıdan sonra doğru okula.


Elbette sokak çocuğu Biberonti de bizimle çıktı, hatta okul yolunun bir kısmında bizi takip etti. En son Umud bisikletten inip eve kovalamak zorunda kaldı haha:) Eve döndüğümde beni çitin üstünde söylene söylene bekliyordu. Ergen kedi zor.


Eve dönünce gri ve yağmurlu havadan içim şiştiği için 'kışa dayanabilme kiti'nin bir parçası olan yankee candle-honey&spice'ın son parçasını yakıp bir kahve yapıyorum.


Şuraya yerleşip sevdiğim blogları okuyorum. Gazete vs okumuyorum çünkü mutsuz olmaya mecalim yok. Güzel bir şey okumak imkansız.


Bibi de ayağımın dibine uzanıyor. Bibi böyle ayağımın dibinde yatınca pek bir seviniyorum.


Saat 10'a doğru bugün evde olan bey uyanıyor, basit bir şeyler yiyoruz. Bundan sonrası iki sepet çamaşır sermek, ortalığı toplamak, bulaşık makinesi boşaltmak gibi sevimli işlerle geçiyor.


Internette gördüğüm şu görsele epey gülüyorum. Gerçekten de yeni evli insanların facebook hesabı tam böyle değil mi?


Umud geldikten sonra onu babasıyla bırakıp cilt bakımı randevuma gidiyorum. Normalde evde yaptıgım cilt bakımı bana yetiyordu ama tatilden döndüğümden beri cildim berbat. Profesyonel bakım şart oldu.


Eve 250-200 metre oldugu için tesadüfen seçtiğim ama biraz araştırınca yaşadığım şehirde efsane olduğunu öğrendiğim Kirsten van der Velde'ye gittim. Epey ödüllü, ünlülerle çalışan filan bir yermiş. Geçen hafta aramama rağmen bugüne yer bulmam tesadüf değilmiş yani. Benim sıkıntım cildimin pütür pütür bir hale gelmesiydi. Kaş şekillendirmeyle işlem başladı, ardından cildim önce derin temizlendi, peeling yapıldı, gözenekleri uzun uzun boşaltıldı, ardından aromatik yağlarla yüz, dekolte, sırt masajı yapıldı -ben o sırada tabi güzellik uzmanına evlenme teklif etmeyi düşünüyorum-. Masaj sonrası cildi yatıştıran bir maske uygulandı. Maske kururken el masajı -aaaahhh- ve son olarak da günlük nemlendiriciyle işlem bitti. Görmemiş cilt bakımına gitmiş uzun uzun anlatmış. Ama gerçekten çok memnun kaldım, düzenli olarak 7 haftada bir gitmeye karar verdim. 


Eve dönünce as always yemek yapmaya başlıyorum. Kaç gündür kuru biber-patlıcan kızartması canım istiyor. 10 dakikalık iş neticede. Yanında bolca patates kızartması ve sarımsaklı yoğurtla nefis bir yemek oluyor. Babannem kendi kurutmuştu bunları sağolsun.


Ardından bir fincan kahveyle koltuğa yerleşiyorum. Hema kokulu mumumla bir bölüm The Affair izliyorum. Ardından Umud uyumaya çıkıyor. 

Şimdi ise ben hala koltukta bu postu yazıyorum:) dışarda deli gibi yağmur yağıyor, umarım sabah böyle olmaz. İçerdeyken sıkıntı yok. Akşamın kalanı belki böyle boş boş geçer, belki bir film izleriz henüz bilmiyorum.

Herkese muhteşem haftasonları dilerim.

Sevgiler.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Sicaktan bunaliyoruz ve senin bıkkınlıkla anlattığın gri yağmurlu havaya cok ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  2. Sicaktan bunaliyoruz ve senin bıkkınlıkla anlattığın gri yağmurlu havaya cok ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  3. merhaba ,
    cilt bakımınıza imrendim, keyifle okuyoruz. benim ayrıca merak ettiğim formunuzu nasıl koruyorsunuz? standart bir günde tüm yediklerinizi fotoğraflayıp paylaşmanız mümkün mü? sevgiler
    pınar

    YanıtlaSil
  4. affair ben de izliyordum, sonra anladım ki izlerken içim şişiyor, bıraktım. eğlenceli bi dizi (eğer izlemediysen) girls öneririm :)

    YanıtlaSil
  5. Slm,başlık 4 Ağustos olmuş 4.9.2015 olacaktı sanırım .
    Ne çabuk başladı gri havalar oralarda:(
    EO

    YanıtlaSil

Labels