Korres ve Le Petit Marseillias Alışverişi

Cuma, Eylül 11, 2015


Bir şeyi sevince suyunu çıkarmayı sevdiğimi söylemişimdir. Le petit marseillias duş jellerini İspanya'dan geçen yıl alıp çok sevdiğim için bu yaz Türkiye'ye gelince mümkün olduğunca stokladım. Hollanda'da satılmıyor olması benim için büyük kayıp. Kokularının orijinalliğini, rengarenk şişelerini, iyi köpürmesini, cildi kurutmadan iyi arındırmasını seviyorum. 


Bu kez de bunları aldım toplamda. Hepsinden ikişer üçer almak isterdim açıkcası ama uçaklardaki belli ağırlık sınırı elimi kolumu bağladı. Bir dahaki sefere yine stoğumu güncellerim.


Sırasıyla mandalina ve misket limonu, portakal çiçeği, beyaz şeftali ve nektari, lavanta sütü, pamuk ve gelincik sütü, süt, tatlı badem sütü kokulu duş jellerini ve shea butter, tatlı badem ve argan yağlı vücut kremini aldım. Hepsini çok çok beğenmekle birlikte kişisel favorilerim mandalina ve misket limonu ve portakal çiçeği. Vücut kreminden duş jellerinden oldugu kadar etkilenmemekle birlikte yine de epey sevdim. 


Sonrasında Yunanistan'a gittiğimde ise Korres'ten fotoğrafta gördüklerinizi aldım. Bunun iki katı kadarında da aklım kaldı. Yunan eczanelerinin muhtesemliğini bilmiyordum, yok yok!


Citrus duş jeli tam sevdiğim gibi hafif ve enerji veren bir kokuya sahip. 1+1 paketteydi iki tane almış oldum. Deniz çok methettiği için peelinglerine illa ki bakacaktım zaten. Hızlıca üzümlü ve kivili peelingleri sepete attım, alıştığım peelinglerden çok daha küçükler açıkcası. Ikisini de hemen denedim ve tam sevdiğim gibi az baz çok tanecik şeklinde olduklarını gördüm. Çok çok çok çok sevdim! Onun dışında cilt bakımı reyonundan iki de maske attım sepete; arındırıcı kil maskesi ve aydınlatıcı greyfurt maskesi. Ikisini de henüz denemedim ama deneyince bir şekilde bahsederim blogda.



Bunlar harici yaz başında adını görünce denemek için sabırsızlandığım Santorini serisinin duş jeli ve vücut kremini aldım. Santorini'deki üzüm bağları gibi koktugunu iddia eden bu sete aşık oldum. Santorini'ye hiç gitmedim ama eğer böyle kokuyorsa yerleşirim. Hem seksi, hem mistik, hem fresh olan bu kokuya bayıldım. Yapıları da ayrıca hoşuma gitti.

İşte böyle, vücut ve cilt bakım ürünleri de benim hassas noktam.

Güzel haftasonları dilerim.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Gule gule kullan, Korres urunleri cok guzel. Ozellikle vucut kremini cok sevmistim. La P. M. Belcika'da Kruidvat'ta satiliyor.

    YanıtlaSil
  2. Marseillias mi nasi yaziliyorsa iste o Albert Heijn'da dolu.

    YanıtlaSil
  3. Aaa çok sevindim bunu duyduğuma, hiç bilmiyordum!

    YanıtlaSil

Labels