Bitirdiklerim - 26

Pazar, Eylül 06, 2015


Hafta biterken çöpe giden son ürünleri de yazmak istedim. Bitenler poşetinden bu kez sadece cilt bakım ürünlerini seçtim. 


Yves Rocher, Garnier ve Kiehls ürünlerini bitirmişim son zamanlarda. Bakalım bakalım..


Yves Rocher bu kadar ucuzken sık sık denemeden duramıyorum. Daha önce detaylı post yapmıştım. Hepsi fiyat performans açısından iyi ürünler. Nutritive Vegetal serisi kışın kullanmak için uygun, kayısılı peeling fiyatına göre epey güzel ama kalıcı bir etkisi yok, Hydra Vegetal serisi genel olarak güzel olmasına ragmen bu fotograftaki Spf'li kremi benim cildimden bazı bazı soyuldu. Yine de ucuzlugunu düşünürsem çoğu kişiye tavsiye edebilirim.

 
Ikinci olarak Garnier'den birkaç cilt bakım ürünü bitirdim. Micellair Water muhteşem bir ürün, Bioderma'dan daha çok sevdim.  Göz makyajı temizleyicisine çok bayılmadım ama gözleri yakmaması ve tahriş etmemesi yüzünden sevdim diyebilirim. Sevmediğim nokta ise rimeli tam olarak kalıntısız temizlemiyor oluşu. Yine de bu ikisini yeniden aldım bile. Gelelim Hydra Active nemlendiriciye, marketten alınan bir nemlendiricinin böyle güzel olacağını ummazdım. Iyi nemlendiriyor, sivilce vs yapmıyor, çok taze bir his bırakıyor. Öylesine alıp çok severek kullandım. Spf 50 güneş koruyucu ise artık ne yazık ki bana epey ağır geliyor yapı olarak, yarısı dolu ama atıyorum.

 
Son olarak Kiehls'ten bu ürünleri bitirdim. Toniğin sonu bozuldu döktüm açıkcası. Kiehls için de detaylı bir post yapmıştım ama şimdi özet geçmem gerekirse benim çok da hastası oldugum bir marka olamadı. Ya beklentim fazlaydı ya da bloglar çok şişirdi bilemiyorum. Ultra Facial serisinden sadece kavanozdaki kremi çok sevdim ve yeniden alacağım bir gün. Onun haricinde avokadolu göz kremi    muhteşem, o da yeniden illa ki alacağım bir ürün. Bu ikisi dışındakiler ise bende işe yaramadı, bana uymadı. Temizleme jeli yeterince etkili temizlemiyor, tonik yeterince arındırmıyor, Spf 15 losyon ise çok çok çok ağır ve yağlı benim için. 

İşte böyle. Şimdiden çok huzurlu ve çabuk geçecek haftalar dilerim. Sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Marketten alinan nemlendirici sozunu okuyunca aklima geldi, bizde marketlerde Simple diye bir markanin urunleri satiliyor, parfumsuz, hassas ciltlere ozel urunleri var. Cok ucuz ve cok kaliteli, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. albert heijn'da uzun zamandir marseilles'dan var. bosuna uzulmeyin.

    YanıtlaSil

Labels