Ağustos Ayı ve Instagram

Salı, Eylül 01, 2015

1 Eylül. Artık yaz ne yazık ki tamamen bitti kabul etmek istemesem de. Sonbaharı çok sevsem de bu yıl çok hevesli değilim açıkcası. Ağustosa bi bakalım madem. Normalde instagramda daha çok fotograf paylaştım ama Girit fotograflarını zaten paylaştığım için gerek duymuyorum ikinci kez yayınlamaya.



Mutluluğun fotografını çektim. Temiz mutfak. Bir de hep böyle kalsa.


Bizim Hema kendini aştı bence. Bu sabun, krem ve kokulu mumdan oluşan seti bayılarak kullanıyorum.


Uykusu bir türlü açılmayan tüylü, mis kokulu, tatlı bireyler.


Anası da benzer durumdaydı aslında.


4. kez yenge olmak şerefine Belçika'ya gittik.


Bu eteği ve ayakkabıları hala seviyorum ama havalar soğudu. Ne renk çorapla giymeli sizce? Siyah çirkin durur mu?


Girit öncesi renk kırma çalışmaları.


Tatlı bebelerim. Biber de evet dana oldu gayet.


Bir zamanlar sarı sevmediğime inanamıyorum. Şimdi en sevdiğim renklerden biri.

Bu sıska da çok seviyormuş sarıyı.


Türkiye'den bamya, taze fasulye taşıyan alamancılarda bugün. Ben nohutlu, acılı, ekşili seviyorum. Bu arada bu fotografı gören Etiyopyalı ama Sudan'da büyümüş arkadasım 'aa bamya' dedi. Onlarda da adı bamyaymış.


Son bahçe günleri.


Girit sonrası evde ilk yemek. Basit tutmakta fayda var.

Ufak ufak rutine dönme çabaları.


Film-mum-şarap akşamları da rutine dahil.


Artık 'eski' olan iş yerimi süslemiştim.


Bisiklet ve telefon. Ayrılmaz üçlüyüz.


Bir kez daha bahçe. Biberim de seviyor bahçeyi.


Üçümüz ormana gittik bisikletle. Aşırı sıcaktı. Yol kenarındaki güzel bir restorana  oturup bira-öğle yemeği keyfi yaptık.


Tugba Kaftanlıoğlu.


Tatlı Biberim 30 Ağustos'ta 1 yaşına girdi. Oyyy nice yıllara miniğim.


Son olarak da bu fotografı yüklemiştim. Gerçek bir aşk hiç biter mi bilemem ama bu bardaği hala ısrarla beğeniyorum.

Eylül'de yeni servise başlıyorum. Heyecanlıyım. Umarım her şey güzel olur.

Sevgiler.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Pinot gris , en bi sevdigim saraplardandir kendileri

    YanıtlaSil
  2. Pastel mavi ne kadar güzel oluyormuş mutfak eşyalarında:) Umarım bahçe keyfiniz olabildiğince uzun sürer:)

    YanıtlaSil
  3. Biber ile aynı gün doğmuşuz, nice uzun yıllar boyunca sizlerle olsun.
    Başak burcu kedi nasıl oluyor acep? :)

    YanıtlaSil

Labels