Temmuz Favorileri

Pazar, Ağustos 09, 2015

Dekorasyon:



Esse'nin taş görünümlü banyo seti. Türkiye'ye geldiğimde almıştım pek beğendim.

Yemek:


Türkiye'ye geldiğimde hergün yedim sanırım. Mis gibi pembe domates,beyaz peynir, yeşil biber. Nar ekşisi ve sızma zeytinyağı ile. Hollanda'nın domates görünümlü kırmızı plastiklerinden sonra çok güzel geldi.

Kozmetik:


Rimmel - Wake me up fondöten ve kapatıcı. Özellikle fondöten benim gibi glowy ve doğal görünümlü fondöten arayanlar için muhteşem. Hergün ama hergün kullandım.

Üst Baş:



Bu sene aşırı beğendiğim bir trend süet trendi. Ben de H&M'den yeni aldığım önden düğmeli süet eteğimi çok severek giydim. Altına da Asos'tan yeni aldığım leopar slip-on'lar. Bu ayın favori üst başı bu ikisi.

Film


Rush! 2013 yapımı olmasına rağmen yeni izledim. Formula 1 çok izlemem aslında ama iki Formula 1 pilotunun 70'lerde yaşadıkları rekabet, kazanma hırsını izlemek çok hoşuma gitti. James Hunt ve Niki Lauda'nın farklı karakterleriyle çok lezzetli bir rekabet hikayesi. Ben kimi mi tutuyorum? Disiplini, hırsı, inadı, gücü ve sadakatiyle elbette Niki Lauda'yı! Almanlık çok güzel şey.

Kitap:


Philippa Gregory - Kralyapanın Kızı. Artık krallı, monarşili hikayeleri ne kadar sevdiğimi söylemeye gerek yok. York'ların küçük oğlu Richard'ın karısı ve meşhur Warwick lordu Richard Neville'in küçük kızı kraliçe Anne Neville'in kuzenler savaşı dönemi konumunu anlatan bu kitap da iyi gidiyor, su gibi akıyor eğer konuya ilginiz varsa. 

Müzik:

Bu ay bol bol canım Gülşenciğimin yeni albümünü dinledim. Türk pop müziği pek dinlemem ama Gülşen başka. Bayılıyorum kendisine.

Dizi


Devious Maids 3. Sezon. Babamın balkonunda bir tabak karpuz eşliğinde izledim her gün bir bölüm. Şu sıcakta böyle hafif diziler mis gibi değil de ne?

Sevgiler.


You Might Also Like

0 yorum

Labels