Temmuz Ayı ve Instagram

Pazartesi, Ağustos 03, 2015


Şakayıkların güzelliği! Henüz açmamışken ayrı, bu haliyle ayrı güzeller.


Keyif gibi keyif. Bahçem olmasa mutsuzluktan çatlamıştım.


Yemek Meksika, çilek Hollanda, şarap Fransız, oğlan Umud Ali.


Pazartesi sabahı Flow eşliğinde haftayı planlamak ve kahvaltı yapmak. Benim için oldukça huzurlu bir aktivite.


Yine bahçe, yine tembellik.


Hava serinleyince bu sokak çocuğu ayağımın yanına kıvrılır ben de kitap okurum.


Turgut Uyar sevmeyen bizden değildir.


Yeni hafta yeni Flow!


15 Temmuz, umud'la ben Türkiye'ye gider!


Aşkolsun pasaport+uçuş kartı eklemeden bırakmam. Blogger lisansım elimden alınır yoksa :p


Umud Ali kuzenleriyle vakit geçirdi bol bol.


Annemin nüfusu hızla artan bebelerini besledik.


Bense babamın balkonunda yaşadım iki hafta. Bahçe yoksa balkona çıksınlar. Gerçi babamınki balkon değil açık hava salonu, devasa.


Başında bekleyelim ki düzgün yesin.


Kendi sıskalığı hiç sorun değil tabi.


Yine bir akşam balkondayım. Akşamları babamla birer bira açıp laflayarak geçti, güzeldi.


Elbisem epey eski ama hala seviyorum.


Bu pabuçları heveslenip yeni aldım ama uzun zamandır topukluyla ilişkim yarım saat sonra çantamdan terlik çıkarıp giymekle bitiyor.


Bazı yer döşemeleri çok güzel! O gün çok da güzel bi pazar kahvaltısına gitmiştim.


En eski arkadaslarımdan birinin kızı. Saçını ördüm oje sürdüm, çünkü teyzeler bunun içindir.


Yeni Tomslarım. Hayırladım.


Balkon konuşması. Halka sesleniş.


Eğirdir. Gidip gözleme yemediniz mi hiç? Neden?


Üstüne de kahve. En güzeli sevdiklerinizle.


Sevgili biraderim. Çok güzel vakit geçirdik<3


Bu da son gün. Yavrularla son yemek ve herkesle vedalaşma.

Benim için harikaya yakın bir temmuzdu. Ağustos'tan da aynı performansı bekliyorum.

Öperim.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Giydikleriniz, yediğiniz içtiğiniz, bahçeniz, eviniz, mizahınız hepsi ince bir zevke sahip olduğunuzu gösteriyor. Seviyorum postlarınızı. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ne tatli ne guzel birisin Tugba, her yazini zevkle okuyorum.....

    YanıtlaSil
  3. Yemekler ve çiçekler çok güzel fakat en çok pasaporta içim gitti ^^

    YanıtlaSil
  4. ahhh egirdir yurt disinda yasayan bir ispartali olarak adini duyunca içim gitti bir an, çoçuklugumun yaz tatil beldesidir kendileri. sevindim guzel bir tatil geçirmenize sevgiyle

    YanıtlaSil

Labels