Plog: 28.08.2015

Cuma, Ağustos 28, 2015

Plog plog plog diyerek başımın etini yediniz sevgili halkımız. Buyrun muhteşem renkli hayatımdan bir gün madem.


Gün 5.40'ta çalan alarmla başladı. Dün akşam 22'ye kadar çalışınca bugün bu kadar erken kalkmak çok hoş değildi tabi. Neyse ki 3 saatcik çalışacagım için çok da dert etmedim. Hemen duşa girip uyanmaca. Yunan'dan yeni aldığım duş jelini kullanıma açtım. Bu ara bi haul yazısı gelebilir.


Kahvaltı. Alman ekmeği, Hollanda peyniri, Türk çayı <3


Makyaj zamanı. Maybelline Bb krem ve Mac Msf, Mac prolongwear bana normalde çok koyu geliyor ama bu ara bronz oldugum için kullanıyorum. Catrice brow definer kaşlarım için yeni favorim. Eyeliner mantığına ve fırçasına sahip, kaş arasındaki boşlukları çok güzel ve doğal dolduruyor. Rimel Essence Multi Action ki kendisi kusursuza yakın bi rimel, allık da Nars - Orgasm. Allık konusunda budget olamam sorry.


Merhaba servis. Buradaki son birkaç günüm. Çarşamba bambaşka bir yere geçiyorum üzülerek.


Bel çantamla aşırı şık olduğumu itiraf etmelisiniz. Anahtar, telsiz, telefon, diğer anahtar, diğer anahtar, kalem, kağıt, liste vs. Başka çaremiz yok. 


Bi hastanın odasındaki bi oyuncak kediyi bir an gerçek sanıp şaşırmam kaç puan? Gençliğinde kedileri çok seviyormuş şimdi bu peluşla uyuyan bir hanım. Yaşlanınca ben de mi öyle olacağım?


10'da eve gelip makyajımı siliyorum, hemen bir duş, çünkü bugün epey çok vücut sıvısına maruz kaldım çalışırken :p iki saat uyumak üzere yatağıma koşuyorum. Uyanınca önce Umudcugumun dişçi randevusuna gidiyorum. 


Ardından bisikletime atlayıp dışarı çıkıyorum. Anahtarlık, pazar 1 yaşına girecek biber'ime oyuncak, Umud'a da pantolon ve tişört alıyorum. Sürekli uzuyor  düdük. Çıkmak iyi geliyor, musmutlu dönüyorum.


Eve gelince Biber'i böyle bahçe çitlerinde buluyorum. Sokak çocuğu Biberiko.


Sonrasında biber'le biraz pencere önü keyfi yapıyoruz.


Sonrasında ev halkının protestolarına rağmen mücver yapıyorum. Güzel de olmuş. 


Yemek sonrası da klasik çamaşır ve bulaşık işlerine girişiyorum. Muhteşem eğlenceli hayatım.


Bu sevimsiz işler bitince de 4 kadeh cin tonik ve canım Coen Brothers'ın Blood Simple'ını izleyerek geceyi bitiriyorum. 

Güzel geceler olsun.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ohh beeee Özlemişizz devamı gelsin lütfen

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, evet oldukca ozlemisiz bu tarz yazmanizi.
    Mucver de kizartma sanirim. Bi ege mutfagi mucveri olmasa da Hollanda mucveri de iyidir heralde hele ki siz yapiyorsaniz :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. arayı fazla uzatmayın lütfen...takipteyiz kızımla

    YanıtlaSil
  4. Çok huzur dolu oluyor sizin bu yazılarınız, hep bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  5. plog larin hayraniyiz.. bu muhtesem renkli hayati okumak cok daha keyifli bence :)

    YanıtlaSil

Labels