Plaj Çantamın İçindekiler

Cuma, Ağustos 14, 2015

Beni instagram veya twitterdan takip edenlerin bileceği gibi -500 tane fotograf yüklersem bilmekten başka çareniz kalmıyor :)- tatildeyim. Birkaç ay önce bir çantamın içindekiler postu yapmıştım, şimdi onun tatil versiyonunu yazmaya karar verdim.



Toplu halde plaj çantamı ortaya döktüğüm zaman çıkan sonuç budur. Ben plaj çantasını son derece basic tutma taraftarıyım. Waterproof da olsa makyaj malzemesi, gereksiz süs püs vs bana göre değil.


Yakından incelemeye demirbaşlarla başlayalım. Plaj çantası olarak esasında kocaman hasır olanları seviyorum ama bavulda çok yer kapladıgı için onları genelde yazlıkta bırakıp oraya gidersek kullanıyorum. Bu seferki Primark'tan aldığım kumaş çanta gayet iş görüyor. Hasır şapka çok şart; yüzü ve dekolteyi korumak lazım. Benimki H&M. Terlikler Havaianas, alanının en iyisi olduğunu düşünüyorum. Plaj havlusu konusu benim için şöyle; bavula yer kaplamasın diye almıyorum ama gittiğim yerden bir tane ucuz yollu satın alıyorum, tatil bitince de arkamda bırakıyorum. Bu seferki üstünde I love Crete yazan son derece turistik e eğlenceli bir şey.


Yedek bikini eğer sistit olmak istemiyorsak gayet mühim bence. Islak ıslak uzun süre oturmamalı. Bu sene bikini üstü kaftan/kimono vs pek moda malum. Ben de yanımda çeşitli versiyonlarını getirdim. Bu fotograftaki kimono tarzı transparan plaj elbisesi ve pembe bikini H&M. E bir de plajda olmazsa olmaz güneş gözlüğü var. Bu yazki favorim Rayban Erika. Aşırı severek aldım ve kullanıyorum.


Büyük su geçirmez çantayı ıslak bikini için kullanıyorum. Onun üstündeki küçük olan da bozuk para vs taşımak için ideal.



Sıra geldi ıvır kıvırlara. Orta boy su geçirmez bir makyaj çantası kullanıyorum.  Bu yılın güneş kremi Havaiian Tropic spf 50+, hafif yapılı ve iyi korumasıyla kalbimi çaldı. Hızlı bronzlaşmasını istediğim yerler için de Cabana Sun havuç yağı. Gerçekten işe yarıyor ve güzel kokuyor. Yüzüm için de Philosophy take shelter spf 30. Philosophy bir süredir epey sevdiğim bir marka. Kullandığım ürünlerini yazacağım bir ara. Bunlar harici Burts Bees lipbalm ve bir tarak bana yetiyor.




Sonra da güneşin ve denizin tadını çıkarmak kalıyor.

Umarım hoşunuza gitmiştir, sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum


  1. canta gayet zevkli ve kullanisliymis.. ben bu sene hicbir yere bakamadim bile, a101 den bi tane aldim :)
    bu arada plog istiyorum, cok seviyorum.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    ben size amsterdamla ilgili bir konuda danışmak istiyorum. Roermond'da outlet merkezi varmış. Siz hiç gittiniz mi? Tren biletlerine baktım 46 euro. Oraya kadar gitmeye değer mi bilemedim. Bir bilene sorayım dedim. İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    ben size amsterdamla ilgili bir konuda danışmak istiyorum. Roermond'da outlet merkezi varmış. Siz hiç gittiniz mi? Tren biletlerine baktım 46 euro. Oraya kadar gitmeye değer mi bilemedim. Bir bilene sorayım dedim. İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, oraya hiç gitmedim valla bi yorum yapamayacağım;(

    YanıtlaSil

Labels