Plog: 30.06.2015

Çarşamba, Temmuz 01, 2015

Uzun zamandır plog yapmayınca nasıl yapıldığını unuttum sanırım biraz ama bugün yeniden kendimi ısıtmak istedim.



Gün 7.30'da bu bebeyi uyandırmakla başladı. Artık Bibi umud'la uyuyor ne yazık ki ve ben bu durumdan hiç memnun değilim:(


Ardından Umudcuğu okula bırakıp eve dönüyorum. Grup 4'e geçiyor bu bebe bu yıl bitince. Türkiye'deki ilkokul iki gibi düşünün ama burada sistem farklı biraz.


Eve dönünce biraz ön bahçeyi temizliyorum. Ot yolmak bitmez tükenmez çilem yaz aylarında. Güller güzel açtı ama.


Dün kaktüs almıştım kendime hediye, bugün ona güzel bi saksı uyduruyorum. Şu aşamadan sonra niyetim evi süpürmek ama çok aşırı uykum var!


Bir bardak süt içip bir dilim de labneli ekmek yiyip koltuğa yarım saat uyumak üzere kıvrılıyorum. 3 saat uyuyup uyanıyorum. Ups.


Uyanınca bir fincan kahve bir dilim de böğürtlenl reçelli ekmekle bahçede güneşleniyorum. Hava 28 derece, Biber de ayağımın ucunda uyuyor. Daha ne olsun.


Sonra beyefendi elbette oyun oynamak istiyor! 


Yaşasın ısırmalı oyunlar! Mini mini dişlerini yediğim!


Sonra nihayet temizlik zamanı. Önce her yeri havalandırıp süpürüyorum. Sonra toz alma ve silme. Yaşasın temiz evler!


Ardından hızlıca duş alıp paçoz ve mutlu bir şekilde ikeaya gidiyorum. Bir takım ıvır zıvırlar almam gerenk.


Ardından eve gelip birkaç saat uzanıyorum, kalkınca bahçede Haris alexiou + hoegarden eşliğinde oturmaca.


23 sularında da cilt bakımı ve kapanış.

Iyi geceleeer.

You Might Also Like

1 yorum

Labels