Haziran Favorileri

Cumartesi, Temmuz 11, 2015

Geçen aylarda keyfim yok diye atlamıştım bu postu iki kez. Biraz kendime geldim gibi, e hadi madem dedim.


Dekorasyon:


Umud'un odasına astığım string shelf havası taşıyan Hema raf! Söylemişimdir bizim ev çok küçük, umud'un odası da öyle ama bu raf sağolsun epey ıvır kıvır topladı. Hoş da görünüyor.

Yemek:


Brüksel'de yediğim koca bir tencere dolusu midye! Brüksel demek zaten midye demek.

Kozmetik:


Sleek matte me serisinden birtday suit likit kalıcı ruj. Gâvurların 'My lips but better' dedikleri tondan, dudak rengi. Bir sürüyorsun sen silene kadar çıkmıyor. Mat ruj seviyorsanız ki ben çok seviyorum bir şans verin derim. Diğer renkleriyle de ciddi düşünüyorum.

Üst Baş:


Üst baş epey var bu ay severek giydiğim. Ilki bu river island sarı elbise ve keds pabuç ikilisi.


Ikincisi bu primark kısa pantolon ve sandaletler.


Üçüncüsü bu primak kimono stili hırka.


Dördüncüsü de bu kareli ve boynu kuşaklı stradivarius gömlek. Hepiciği yeni.

Film:


The theory of everything. Ne güzeldi ne güzeldi. 

Kitap:


Henüz vakitsizlikten bitiremesem de aynı anda Tess Gerritsen - Manifesto Klübü'nü ve Patrick Rothfuss'tan Kral katilinin güncesi serisinin ilki olan Rüzgarın Adı'nı okuyorum. Ikisi de çok güzel!!

Müzik:

James Blake - A case of you bu ay beni normalden biraz daha fazla etkiliyor. Sık dinledim.

Dizi


Ay bunlar ne manasız sorular?! Elbette Game of Thrones canısı! Yeni kitap da çıkaydı artık ama! Dizi kitap arasındaki farklılıklar arada canımı sıkıyor ama bir taraftan da mantıklı buluyorum sonradan. Mesela Sansa-Ramsay mevzusuna başta bi sürü kızdım ama sonradan çok mantıklı geldi. Tyrion'un yolda yaşaması gereken tonla tantana ve tanışması gereken o aşırı önemli kişiyle tanışmaması hakkında ne düşünmeliyim bilmiyorum. Ama kum yılanlarını bambaşka ama bambaşka hayal etmiştim. O hiç olmamış. Yıllardır Starklara üzül üzül perişan olsam da hala em sevdiğim dizi. Bir de Jon Snow sizce de tıpkı babası rahmetli düz adam Ned Stark gibi aşırı onurdan, şereften perişan olmuyor mu? O yüzden fotograf olarak en sevdiğim şerefsiz, alçakların alçağı 'i love to hate him' serçeparmak'ı ekledim.

İşte böyle.

Sevgiler.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Selamlar, bloga yeni denk geldim, çok keyifli! :)
    River Island elbiseye de bayıldım bu arada. Çok sevdiğim bir markaydı, Türkiye'den çıkmasa iyiydi.

    Sevgiler,
    Özge
    http://www.sevgilibeyazkagit.com/

    YanıtlaSil
  2. hayatın içinden blogları seviyorum.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ve açıklayıcı bi yazı olmuş, ellerinize sağlık devamını bekleriz :)
    http://aloeverabakimi.com/

    YanıtlaSil

Labels