Haziran Ayı ve Instagram

Cuma, Temmuz 10, 2015

Haziran aşırı yogun çalışmalı, az uyumalı, çok gezmeli bir ay oldu. Annem tüm ay bizdeydi ve mümkün mertebe gezdirmeye çalıştık.


Oğlumun yakışıklılığına bakar mısınız?!


Arada süslenmek de lazım ama di mi.


Bahçede kahvaltı yapmak kadar güzel çok az şey var!


Utrecht'e gittik annemle gezmeye.


Typical dutch. Kanal, bisiklet.


Özenmeden toplayınca hoşuma gidiyor, özenince görümce topuzu oluyor peh.


Güzel Amsterdam. Dünyanın en güzel şehirlerinden biri bence.


Annemle rembrandt'ın askerleriyiz burada.


Şansımıza da hava güneşliydi. Anamı red lights discreet'e götürdüm batının ahlaksızlığını aşılamak için. 😜 havaalanında dilli dilli öpüşen iki oğlandan sonra yeni bir kültür şoku oldu. :)


Bazı ev önleri. <3


Hep diyorum fırsatınız olursa mutlaka görün Amsterdam'ı.


O gün de acı vatan alamanya'ya gitmeden önce bahçede kahve içiyordum. Papatyalar soldu artık başka bir şey dikmek lazım şu ara.


Düsseldorf'a gittik, gitmişken de yerel birasını denedim elbet. Ben kalp koyu renk biralar.


Düsseldorf hiç ummadığım kadar güzel çıktı.


Rhein nehri yanında uzun uzun yürüdük. Binalar çok hoşumuza gitti.


Yorucu ama güzeldi özetle Düsaeldorf.


O günü hatırlıyorum, şu fotografı çektiğim yerde 6 saatten fazla oturup rapor yazmıştım.


Rotterdam'ın güzel yat limanı.


Annemle istavrit kızartıp bahçede yemiştik. Ne güzel.


Supergirl pelerini değil de ne?


Evdeki saatlerce ama saatlerce süren rapor yazma işlerime renk katma çabalarım.


Şu arkadas mutfaktan yemek çalıp halıda gibi bi alışkanlık geliştirdi.


Leopar ve ekoseyi aynı anda giymeyi çok seviyorum!


Eve 266837. meyve sepetini de aldım. Ama çok güzel ve çok ucuzdu, nasıl bırakabilirdim?!



Bu ojeyi sürdüm sık sık.


Bir ara hava 13-14 dereceye düştü, kış yemeklerine dönüş yaptım.


Biber'in oyuncağını yapmışlar, aldık tabi.


Brüksel'e gittik, kral bu sarayı kullanmıyormuş bana verdi.



Brüksel güzel. Çok güzel değil ama güzel.  Belçika sanki ne Hollanda olabilmiş, ne Almanya ne Fransa. Böyle bir kişiliksiz sanki, ama yine de keyifli bir geziydi.


Bence Brüksel'in en güzel tarafı her yerde  bir anda karşınıza çıkıveren çizgifilm karakterleri.


Brüksel'in meşhur meydanı Grande Place muhteşem binalarıyla kalbimi çaldı ama.


Meşhur Mannekepis'i neyin bu kadar özel yaptığını hiç bilmiyorum.


Son olarak da her Brüksel'e gidenin kaçınılmaz sonu olan midye-waffle yerken bulduk kendimizi. 


Eve succulent aldım iki tane, nasıl güzeller. Biber de yemiyor bunları neyse ki.


Gezmediğim her an çalıştım demiş miydim. Neyse ki çok severek yaptıgım bi işim var.


Bahçe! Bir hafta boyunca hava 36 derece civarıydı. Soğuktan bıksam da bu kadarını çekemiyorum açıkcası. Gecelerce uyuyamadım filan. Höf.


Kaynana dinlenme tesislerinin bahçesi!


Hollanda sıcakken cennete dönüşüyor bahçeniz varsa.


Yılın en güzel çiçeği şakayık nihayet çıktı!  Bir de bu ara dekorasyonda ağaç dilimleri çok hoşuma gidiyor.


Sevgili ahretliğim deniz hanımla buluştuk. Yemeli içmeli gülmeli çok güzel bi gündü.


Lavantalarım da açtı!


Bu ayın en heyecanlı şeyi girdiğim assesment idi benim için. Günlerce uyuyamadım vs. Bu fotografı da girmeden hemen önce çektim, neyse ki iyi geçti. Çok güzel şeyler duydum.


Bu fotografı çektiğim zaman saat 21.30'du, hala aydınlık.


Oje çiçek uyumu da çok önemli birşey :p

Işte böyle güzel bir aydı haziran, darısı Temmuz'a. Temmuz çok sıcak başladı, bu ay önümde hevesle beklediğim iki haftalık Türkiye ziyareti var. O zamana kadar da aralıksız çalışmaklar.

Sevgiler 

You Might Also Like

4 yorum

  1. Geçen ay ki Almanya gezim sırasında Amsterdam'a geçmeyi çok düşündük ama kısıtlı zamanımızdan dolayı gidemedik. Görmeyi çok istediğim şehirlerden biri. :)

    YanıtlaSil
  2. iki ojenin rengini de ayri ayri sevdim, marka model verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. China glaze-pelican grey ve essie-nice is nice

      Sil
  3. sevgili tugunay, pek seviyorum postlarını! genelde de 'bu kızceğiz bunca şeyi nasıl yapıyor!' diye şaşkınlıkla, hayranlıkla okuyorum. sendeki yaşam enerjisi herkese lazım, okuyana da biraz bulaşıyor sanki :) sırf söylemeden geçmeye dayanamadığımdan --> o çiçekler peonya değil mi? (hem şakayık, hem peonya, her ikisini de bayılırım bu arada) sevgiler :*

    YanıtlaSil

Labels