Rotterdam

Cuma, Haziran 12, 2015

Malum iki haftadır annem bizde ve boş oldugum hergün onu başka bir yere götürmeye çalışıyorum. Sevdiğim yerleri hep görsün. Bugün de rotterdam'a gittik. Rotterdam Hollanda'da en az sevdiğim şehir olsa da bugün biraz turist işi bir tur yaptık ve hep güzel yerlerini gezdik.



Önce yeni limana gidip Erasmus köprüsünü gördük. 


Aynı yerde bulunan Wereldmuseum'u gezdik. Binanın güzelliği <3


Çıkınca şu Bentley'i gördüm. Oyh.




Ardından Umud'la yat beğendik kendimize, o beyaz ben lacivert isteyince mütabık olup alamadık. :p


Cool kido <3




Liman manzarasının tadını çıkardık, hava çok sıcak ama griydi bi tuhaf...


Ardından rotterdam'a  her geldiğimizde yaptığımız gibi witte de withstraat'ta sürinam restoranımıza gittik. Annemin de roti ve sürinam usülü tavuk çorbasını denemesini istedim. Annem de beğendi ama bizim kadar hastası olmadı. Biz her geldiğimizde soluk almadan saniyeler içinde yiyoruz.



Daha sonra önce Markthal'a gittik ki ben öyle kapalı alan sevmem ama içinde satılan aşırı çekici yiyecekler sağolsun kalbimi çaldı. Markthal'dan çıkıp meşhur küp evlere yürüdük. Eski popülaritesi kalmasa da yine de gelenler bir görmeli tabi.



Küp evlerden çıkıp eski limana yürüdük. Eski liman eski olan pekçok yer gibi çok güzel. Huzur dolu, bakmaya doyamıyor insan.


Eski limandaki kafelerden birine oturup dinlendik, sonra da evimizin yolunu tuttuk.

Böyle güzel günler hiç bitmesin.

You Might Also Like

1 yorum

Labels