Nijmegen vol.2

Çarşamba, Haziran 17, 2015

Geçen yıl bu şehre ilk geldiğimde annem burayı çok sever diye düşünmüştüm. Bu yıl annemle gelmek kısmet oldu.



Benim boş oldugum bir gün trene atlayıp gittik annemle. Haftaiçi olduğu için sakindi de. Önce annem tabi ki primark'a koştu. Ucuz ucuz bir sürü güzel şey aldık beraber.


Sonra şehir merkezini dolaştık ki Nijmegen benim de çok bildiğim bir şehir değil. Yine de küçük bir şehir oldugundan yürüyerek her yeri gördük.


Ardından mutlaka annem görsün istediğim Kronenburgerpark'a geldik. Şehrin ortasındaki bu muhteşem park geçen yılki kadar hoşuma gitti yine. Güneşlenenler, koşanlar, köpeğini gezdirenler, çocuklarıyla oyun oynayanlar, oturup kitap okuyanlar... Şehir merkezinde böyle bir park olması o kadar güzel ki. Insan hiçbir şey yapmayıp diğer insanlara baksa bile huzur buluyor. 


Annim<3



Boş vakitleri avm'lerde harcamaktansa doğayla iç içe olmak her zaman çok daha güzel bence. 

Yeşile sarılalım bol bol.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Keşke Türkiye'deki şehirlerde de böyle büyük parklar olsa... Avrupalılar bunu yıllar öncesinden öngörüp gerçekleştirmişler. Vizyon meselesi...

    YanıtlaSil
  2. Tuba Hanım, Hollanda vatandaşı olduktan sonra anne-babanızı yanınıza alma imkanı veriyor mu devlet, bir bilginiz var mı acaba?

    YanıtlaSil
  3. Tuba Hanım, üstteki yorumu da ben yazdım. Bu bizim için çok mühim bir durum, araştırmaya da devam ediyoruz. Cevaplamadığınıza göre bilginiz yok sanıyorum, fakat emin olmak istedim zira kritik bir mevzu ailemiz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bildiğim bir konu değil yardımcı olamıyorum kusura bakmayın.

      Sil

Labels