Mayıs Ayı ve İnstagram

Salı, Haziran 02, 2015

Mayıs ayı hem çok kötü hem güzel bir aydı. Bir cenaze bir de düğün yaşadım, bu sebeplerle de iki kez Türkiye'ye gittim. Keşke sadece düğün için gidebilseydim.



Saçlarımı değiştirdim. Daha kısa ve daha açık renk oldular. Sonucu ben beğendim.


Anneler gününde bizim oğlanlar beni çok şımarttılar. Yatakta kahvaltı, bir demet gül, hediye olarak da bir saatlik masaj için hediye çeki. Henüz gidemedim gerçi masajıma..


Oğluşum, bebekciğim.


Pazar akşamı çalışmaklar. Pff.


Gülüşünü yediğim.


Baharın geldiğini sadece bahçedeki ağacın çiçeklenmesinden anladım, haa hala 13-14 derecelerde maalesef.


Kedilerin bakımıyla ilgili bir kitap ödünç aldı kütüphaneden. Şunu şöyle yapmalıyız, bunu böyle yapmalıyız diye epey konferans dinledim.



Gece bir göç yaşanmış, ipini koparan gelmiş yine.


Güzel sardunyalarım.


Kıvırcıklar elime mum diksin.


Bu oğlan ufaktan dışarı çıkmaya ve başka kedilerle arkadas olmaya başladı, havalara bak düdükteki.


Istanbul yolcuları kalmasın.


Düğün <3 ne güzeldi.


Annem geldi Hollanda'ya. Şimdilik sadece üşüyor ama doğum gününde hep beraber yemeğe çıktık, o gün çekmiştik bunu.


Sizi bi de tek alayım dedi fotoğrafçı, ay yok almayın derken çekti bile.


Huysuz ama seviyorum bebemi.


Beyimi beklerken tepeden moda olayına girdim. Superga<3


Annemle yürüyüşe çıkmıştık. Babam bu fotografı görünce kızım geldiğinde bi avm'ye götüreyim seni dedi heheh.


Ayyyylardır açmayan orkidem açtı, artık neyi doğru yaptım bilmiyorum. İlgilenmemek işe yaradı sanırım.


Yine bir gün doymuştuk.


İstanbul fotograflarına bakarak hala keyfini çıkarabiliyorum. Yeniden gitmek istiyorum.

Haziran buzzzz gibi başladı, hadi düzelsin de güzel bir şeyler yapalım! 

You Might Also Like

12 yorum

  1. iyide lütfen su Bacon dediginiz seyleri yemeseniz ve malum etten yapilan ürünleri yiyorsunuz bari resmini koymayin....bir türk olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu postta bacon fotografı yok sanki? Olsa bile 'bir Türk olarak' herkes dilediği gibi yaşamak hakkına hala sahip. Rahatsız oluyorsanız okumama hakkınız var.

      Sil
  2. okumuyorum zaten , tesadüfen görmüstüm ...birde kendine türk diyorsun ya yazik ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani Türkiye'de doğdum Türk pasaportum var, anadilim Türkçe, sanırım bunlar beni Türk yapıyor ama sizin kriterlerinize de uymuyorsam uymuyorumdur yapacak bir şey yok. En hakiki öztürk siz olun madem. Selametle.

      Ps: günlerdir çemkirdiğiniz şey de egetürk sucuk bu arada:)

      Sil
  3. saclariniz kivircik degil. haberiniz olsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 dalgalılar yazsaydım daha münasip olurdu di mi haklısınız.

      Sil
  4. cemkirmek nedemek, bir sürü insan jelatinden kacarken sizin özellikle su taninmis bir markette yediginiz kahvaltidaki seyden bahsediyorum , sadece dikkat etseniz demek istemistim.bende almanyada yasiyorum ve aldigimiz pudinglere , yogurtlara hatta peynire bile bakiyoruz ... elestirmek istememistim ama saglik acisindanda iyi bir rt degil pekcok tanidigim alman kesinlikle yemiyor ...kizimin okulunda bile alman anneleri özellikle jelatinsiz haribolar falan diye bizleri uyariyor bizde öyle tutucu degiliz ama bogazimdan gecen etinde günah olmamasina dikkat ediyoruz. ben önceki postlardan birinde görmüstüm o jambonu yabanci bir markete ki kahvaltiydi hatirlamissinizdir
    ...yinede tesekkür ederim yorumumu yayinladiginiz vede Kaba davranmadiginiz icin ......cemkirmek haric

    YanıtlaSil
  5. Slm Tuğba,
    Sen bu Blogu kendine ait özel bir alan sandın galiba, ıııhh biz arada gelir yap yapma deriz sana bilgin olsun.
    ben mesela özbeöz bir Türk olarak sanaaaa , bundan böyle ne yiyip yemeceğine karar Hakkı tanıyorum ve dahi yediklerinde ilgili canının istediği fotoğrafı da yayınlayabilirsin.Hadi hayırlı olsun.
    Benim gibi Düşünen çok Türküz biz buralarda aşırı Türküz hatta mutlaka büyük harfle Türk yazarız , önemseriz o T yi kayda geçsin.

    YanıtlaSil
  6. Yazilan elestiriler cok acimasiz ve samalik otesi!! Ben bir Turk Hristiyanim. Ister bacon yerim ister koyun sucugu! Sen hic aldirma bu yazilan negatif yorumlara, zaten super cvp vermissin. Turkleri cok guzel temsil ediyorsun yurtdisinda, ayrica tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Yazilan elestiriler cok acimasiz ve samalik otesi!! Ben bir Turk Hristiyanim. Ister bacon yerim ister koyun sucugu! Sen hic aldirma bu yazilan negatif yorumlara, zaten super cvp vermissin. Turkleri cok guzel temsil ediyorsun yurtdisinda, ayrica tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Yazilan elestiriler cok acimasiz ve samalik otesi!! Ben bir Turk Hristiyanim. Ister bacon yerim ister koyun sucugu! Sen hic aldirma bu yazilan negatif yorumlara, zaten super cvp vermissin. Turkleri cok guzel temsil ediyorsun yurtdisinda, ayrica tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ehehee ben yorumlara cok guldum. Bir turk olarak neden gidip hollandada yasadigini anlamiyorum tugba, turksun sonucta! Yerli mali yurdun mali ye, turk inek, turk koyu ye, pis isvecli ikea kahvaltisi yeme, aman ha. :))

    YanıtlaSil

Labels