Bitirdiklerim - 25

Pazartesi, Haziran 29, 2015

Ne demek Şubat'tan beri bitenler yazısı yazmadım? Boş kutuları biriktirdiğim poşetin dolup taşmasından belliydi zaten. Tamamını yazarken ömrüm tükenir diye düşünüp ikiye böldüm yazıyı. Diğer kısım da paşa gönlüm çatınca artık.



Burada saç ve vücut bakım ürünlerini yazmak istedim. Daha kolay olacağını ve kısa süreceğini düşündüm :)


Üç tane duş jeli bitirdim. Ilki Sanex; güzel kokulu duş ürünlerini sevsem de arada kokusuz, basit bir şey kullanma ihtiyacım da oluyor. Bu o amaca hizmetle alınıp kullanıldı ama bence cildi fazla kurutuyor. Yeniden alacağımı sanmıyorum. Ikinci sırada taaaa geçen yaz İspanya'dan aldığım le petit marseillias'ın kırmızı olanı var. Geçen Türkiye'ye geldiğimde de aldım üç beş kutu duş jeli bu markadan. Kokuları ve yapılarını pek seviyorum bu markanın. Son olarak Fa yogurt+hindistancevizli duş jeli; aşırı vasattı  bence. Ne kokusundan ne de yapısından etkiledim.


Devamında Andrelon boyalı saçlar serisinden yüzmilyonuncu şampuan ve saç kremimle, kıvırcık saçlar için olan sprey ve köpüğünü bitirdim. Benim düzenli aldığım, ahım şahım olmamakla birlikte işini düzgün yapan ürünler.


1+1 kampanya vardı ve denemediğim bir şampuan olmasına şaşırarak almıştım herbal essences boyalı saçlar için olan seriyi. Saçımı yumuşacık yapıyordu ama boyamı yeterince korumadıgınu düşünüyorum.


Son olarak Loreal Elvive -siz türkler nasıl diyor? elseve?- serisinin şampuanı ve saç kremi ve Studio Line serisinden dalgalı saçlar için köpük. Şampuan ve krem bence vasattı. Saçımı yeterince yumuşak hissettirmedi ve boyamı korumadı. Köpük ise önceden de bahsettiğim gibi şimdiye dek en severek kullandığım saç köpüğü oldu.

Sevgiler ve öpücükler 

You Might Also Like

0 yorum

Labels