Nisan Ayı ve İnstagram

Çarşamba, Mayıs 06, 2015

Yazdığınız başsağlığı dilekleri, dualar ve destek için çok teşekkür ederim. Herbiri bana güç-kuvvet verdi. Bugün işbaşı yaptım. Bildiğim, tanıdığım ortamda bildiğim işi sakin sakin yapmak, hastalarla tamamen onların sorunları üzerine konuşmak, yara-bere, kateter-kolostomi, oksijen tüpü, şırıngalar, ilaçlar vs uğraşmak kendimi iyi hissettirdi. Dedemin vefatını duyan iş arkadaslarım da samimiyetle teselli etti, üzüldü. Hayat devam etti yani. Eve gelince yine kasvet çöktü, blogu biraz rutine döndürüp kendimi meşgul tutmaya karar verdim. Nisan ayı...



4 kez gece nöbetim vardı. Biraz sersem oluyorsunuz ama ben seviyorum gece çalışmayı. 


Tabi gündüz mesaisine geçince o rutini yeniden yakalayana kadar böyle şiş gözlerle hafif sersem şaşkın geçiyor zaman.


Almanlık<3 Alman biraları da <3


Bahçe delisi minnak bibor!

Tavşan sevmiş Umudkuşum,çok yumuşacıkmış.


Cüzdanımı temizlerken kardeşimin Umud yaşındayken çektiğim fotografını buldum. Kardeşine düşkünler elime mum diksin.


Ben nöbetteyken çok özlemiş bu ponçi beni.


Bahar ojeleri <3


Işten gelip oğlanlara kavuşanda içimi bir sevinç kaplıyor.


Bahçe birkaç günlüğüne kullanıldı ama sonra yine serinledi ortalık.


Biber, Bibi, Biberonti, Biberiko, Bibor seni seviyorum.


Bahçede akşam yemeği, yine olsa yine yesek.


Bolca çiçek diktik, bu papatyalar şimdi iyice coştu.


Renkli pantolonlar, çıplak ayak bilekleri özetle bahar.


Insanlık için küçük benim için büyük adım; e-kitap olayına girdim. Hiç de fena değilmiş.


Ormancılar.


Yürüdük bol bol, pek güzeldi orman.


Evde bazı değişikler oluyordu ama devam edecek moralim yok, salonun yeni halinden bir köşecik.


Cam bebesi Biberonti.


Hema kahvaltı. 1,75€. Resmen sudan ucuz çünkü küçük şişe su 2€.


Benim minnak stalker oldu, sarmaşıkların arasından komşuları gözetliyor.


Şu fotograftaki limonlu merange tart o kadar muhteşemdi ki! Gidip almak lazım yeniden.


Petunya. Henüz çok coşmadı, sabırla bekliyorum.


Evde Biber'in ve daha öncesi Maya'nın yemediği-kırmadıgı bir bu zavallı kaktüs kaldı. Korumaya aldım onu da.


Karanfiller ve Hay Lup mumluk. Basit ama güzel bence.


Şu bıyıkların çıktığı beyaz yer, yumuşacık koltuk altları pek nefis.


Yine başka bir bahar ojesi. Essie nice is nice. Nefis.


Yakışıklı oğlum!

Mayıs korkunç ve çok üzücü başladı, bakalım nasıl devam edecek. Bitirmek zorunda oldugum bir sürü kağıt kürek işi, işle işgili yazmak zorunda oldugum tonlarda sayfa yazı beni bekliyor. Bir güç kuvvet ve moral duanızı-pozitif enerjinizi-iyi dileğinizi-sinerjinizi alırım.

Sevgiler.

You Might Also Like

0 yorum

Labels