Çantamın Içindekiler

Çarşamba, Nisan 22, 2015

Küçükken annem çantasını düzenlerken en sevdiğim şey yanına oturup izlemekti. Büyüdüm hala annemin çantasını karıştırıp rujlarını denemeyi çok severim. Belki benim gibi sevenler vardır diye bu sabah çantamı düzenlerken -40 tane fiş, bir sürü gereksiz kağıt kürek vs attıktan sonra- fotografladım. Bakalım benim çantamda neler varmış.



Hiç simetrik düzgün yerleştirememişim ama sabah 6'da uyanmama verelim lütfen. 

Çanta: Longchamp le pliage. Bahar ve yaz ayları için çok ideal. Benimki orta boy ve dünyaları alıyor. Fermuarı ve deri detayları çok kaliteli, leke vs olursa kolayca temizleniyor. Lacivertini de alma niyetim var.


Yemek kutusu: Evden uzun süre ayrı kalacağım günler atıştırmalık alırım yanıma. Bugün de sandviç, elma suyu ve limonlu yoğurt var yanımda.

iPad mini: Nerdeyse sürekli yanımda, sadece işe giderken bunu bırakıp laptop alıyorum yanıma. Normalde yanımda mutlaka kitap olur ama bu ara ipadle e-kitap okuyorum. Daha az yük, ideal.

Hema Kalem: Sürekli listeler yaptıgım için kalemsiz çıkmam.

Pip Studio ajanda: Bu genelde işle ilgili şeyleri not aldığım ajandam. Yoksa unutuyorum yazmam ve yapmam gerekenleri. Ve ne yazık ki hep dolu.

iPhone: Telefonsuz çıkmak artık her birimiz için imkansız!

Güneş gözlüğü Prada Baroque: Artık çok  fazla görülse de henüz sıkılmadım.

Kocaman fiyonk toka H&M: Arada bunalınca saçımı toplamak için, zaten iş yerinde saçımız toplu olmak zorunda.

Hema Not defterleri: Biri blogla ilgili, diğeri evle ilgili notlar aldığım, shopping listler yaptıgım :p defterler. Ne yapayım seviyorum listeleri ve notları.

iPhone şarjı: Çünkü asla akşama kadar dayanmıyor!

Hema Islak mendil: Nolur nolmaz diye. Hem bunun kabı çok şeker.

Primark cüzdan: 5 Euro'ya alınan bir cüzdan için gayet güzel bence :)

Hema makyaj çantası.


İçinde de bunlar var: 

Eos lipbalm.
Essence ve Maybelline rujlar.
Hema el kremi. (Kabı çok güzel!!)
Clinique chubby stick.
Dove deodorant.
Yves Rocher el temizleme jeli.
Cath Kidston ayna
Tüy şeklinde minik toka.

İşte böyle. Umarım hoşunuza gitmiştir.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ne kadar tertipli bir çanta içi... Bende çok merak ederim çanta içlerini ve ablamınkine falan muhakkak bakarım.

    YanıtlaSil

Labels