Bugün Kullandığım Kozmetikler

Perşembe, Nisan 16, 2015

Gün geçmiyor ki yeni bir yazı serisi yazmaya karar vermeyeyim değerli takipçi. Bugün sabah da artık işe giderken aydınlık olmasından mı, kendimizi kesmeden bir kışı daha bitirdiğimizden mi bilmem blog yazasım geldi. Bir gün içinde kullandığım kozmetik ürünlerini listeleyeceğim. Malum listeleri pek severim.



Sabah uyanınca yüzümü suyla yıkadım ve Garnier nemlendiriciyle nemlendirdim. Böyle hafiften ısınmaya başlayan havalarda kullanmak için oldukça güzel bir nemlendirici bu. Hem hafif hem iyi nemlendiriyor.


Sonra Sanex Deodorant kullandım ki kendisini çok sevmemekle birlikte kullanıyorum. Bitince yenisini almayacağım.


Ardından Rimmel Perfect Match fondöteni ince bir şekilde sürüyorum. Çok ince yapılı ve akışkan bir fondöten bu. Henüz kesin yorumlar yapacak kadar çok kullanmadım açıkcası. Du bakalım.


Laura Mercier pudrayı da T bölgeme hafifçe sürüp gün içindeki muhtemel parlama için önlem alıyorum. Bu kategorideki en başarılı pudralardan biri olduğunu söyleyebilirim.


Mac Cheeky Bronze msf'i de allık olarak kullandıyorum. Uzuuun zamandır msf kullanmamıştım, özlemişim.


Maybelline rimeli yeni aldım, hemen onu da kullanıma açarak denemiş oluyorum. Oldukça güzel gibi şimdilik.




Lancome 102 numara lipglossu da sürüyorum ki en sevdiğim glosslarımdan biri. Hafif şeftali, mercan arası. 

Ardından;


Ellere Dove el kremi, ki Dove'un bu limited edition kremleri çok güzel oluyor. 


Iki fıs da Marc Jacobs Honey parfüm kullanıp evden hızlıca çıkıyorum. 


Gün içinde birkaç kez Lancome glossu yeniledim. Eve dönünce de Garnier temizleme suyu ve göz makyajı temizleyicisiyle yüzümü güzelce siliyorum. Bu ikisini bu günlerde çok seviyorum. Hiçbir şekilde tahriş etmiyor ve tüm makyajı temizliyorlar.


Ardından duşa girip saçlarımı Andrelon şampuan ve saç kremiyle yıkıyorum. Milyon kere adı geçti bunların sanırım, ne alacağımı bilemeyince bu ikisine koşuyorum.


Yüzümü Garnier Pure Active jel formdaki peelingle yıkıyorum. Köpüren de bir ürün olduğu için duşta hem peeling hem face wash olarak kullanmak için ideal.


Duş için de Dove'un yumuşacık bademsütlü serisini kullanıyorum. Çok rahatlatıcı kokuyor bu seri.


Duştan çıkınca Yves Rocher Perfection tonikle yüzümü silip, Nutrive serisinden nemlendiriciyle nemlendiriyorum.

Yves Rocher ayak kremi, Burts Bees limonlu tırnak kremi ve Eos lipbalmı da sürüp yatağıma gidiyorum. 

Mis gibi uykular dilerim.

Sevgiler.

You Might Also Like

1 yorum

  1. İşte bu süper olmuş :) artk bahar geldi günlük kombinlerini falan ploglasana canım

    YanıtlaSil

Labels