Mart Favorileri

Salı, Mart 31, 2015

Murphy'nin aleyhime çalıştığı ve ufak tefek işlerimin ters gittiği, havanın da berbatlığıyla duruma tuz biber ektiği bugün en azından blogumu güncelleyerek durumu kendi adıma kurtarmak istedim. Mart favorilerini sıralayayım...


Dekorasyon:


Çalışma odasındaki yeni rafımız ve üzerindeki çerçeveler hala hoşuma gidiyor. Aydınlık ve ferah göründüklerini düşünüyorum.

Yemek:


Kırmızı pancar salatası. Bizim evde oğlanlar pancardan nefret etse de benim sevdiğim bir sebze. Biraz karışık yeşillik üstüne haşlanıp soğutulmuş pancar doğruyorum. Üstüne beyaz peynir ufalayıp bol zeytinyağı ve nar ekşisi döküyorum. Bir dilim ekmekle harika bir öğle yemeği oluyor.

İçecek:


Taze sıkılmış armut, mango ve nane içtim bol bol. Güzeldi.

Kozmetik:



Lancome color fever 304 numara lipglossu nerdeyse hergün kullandım. Harika bir gloss kendisi.

Üst baş:


Zara'dan yeni aldığım merserize kazağı çok giydim. Böyle düz, basit kazakları çok seviyorum.

Müzik: Björk'ün yeni albümünden Lionsong'u epey dinledim. Ayrıca Björk'ün eski beyinin de boyu devrilsin.

Film


Bu ay hepi topu iki film izledim. The İmitation Game ve Exodus: Gods and Kings. Ikisine de çok bayılmamakla birlikte ayın favorisi olarak The İmitation Game'i sececeğim. Yüzyılın dehalarından Alan Turing'in hayatını izlemek güzeldi ama film hiç suya sabuna dokunmamış. Turning intihar etti deyip geçmiş ki intihar etmeyip suikaste uğradığına dair olan söylentilerden hiç bahsetmemiş. Intihar ettiyse bile eşcinsel olduğu için o dönem yaşadığı toplum baskısı ve korkuların onu intihara sürüklemiş olabileceği ile de ilgilenmemiş. Oldukça yüzeysel anlatıldığını düşünsem de kötü bir film değil, severek izledim.

Kitap:


Jojo Moyes - Senden önce ben: Büyük önyargılarla başladım çünkü aşklı maşklı kitapları genelde sevmem. Ağlak kitapları da sevmem ama Senden önce ben'i hem ağlak hem aşklı olmasına rağmen sevdim. Esprili, sürükleyici, üzücü ama pembe dizi gibi de salya sümük değil. Edebi olarak elbette aman aman değil fakat iki günde pıt diye bitti, kafam dağıldı okurken.

Dizi adına yine yeni bir şey izlemedim hatta vakitsizlikten çoğu izlediğim diziyi de izlemiyorum ama Pretty Little Liars 5 yıllık işkencenin ardından A'yi açıklar gibi oldugundan onu yazmakta bir beis görmüyorum.

İşte böyleyken böyle.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Thor Eldon'un boyu neden devrilsin?

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle the imitation game için yorumlarina katılıyorum. Vurucu hiçbir ayrıntı yok. Böyle bir adam için yüzeysel olmuş. Kendilerine dokundurmadan böyle olmuş demişler. Cık cık olmamış.

    YanıtlaSil

Labels