Kiehl's Cilt Bakım Ürünleri

Çarşamba, Mart 11, 2015

Yaklaşık iki senedir kullanıyor olsam da yeni bahsediyor olmam Kiehls hakkında bir türlü karar verememiş olmamdan. Yine de elimdekiler bitmek üzere oldugundan yazmak istedim.



Kiehl's'ten kullanıp bu yazıda bahsedeceğim ürünler bunlar. Başka ürünleri de var elimde ama çok uzun olacağını düşünüp yazıyı ikiye bölmek istedim. Benim cilt tipim karma-normal, gözenek sorunum var.


Ultra Facial Cleanser: Çok hafif, cildi tahriş etmesi mümkün olmayan, e vitamini, avokado yağı, gliserin gibi cildi besleyecek içeriklere sahip olan bu temizleme jeli oldukça basic ve çoğu insanın seveceği bir ürün ama ben her kullandığımda cildimin sanki temizlenmediğini hissettim. Sanırım içindeki yağlardan cildimi yeterince gıcır gıcır hissettirmedi hiç. Tüm ciltler için uygun olduğu belirtilse de sadece kuru ve kuruya dönük ciltleri memnun edeceğini düşünüyorum. Nefret etmedim ama bana göre değil.


Ultra Facial Tonik: Tonikler hiçbir zaman cilt bakımı rutinimde vazgeçilmez olmadı ama yine de kullanırım. Bu tonik için de tıpkı temizleme jeli için söylediklerim geçerli. Cildi germiyor hatta hafif bir nem hissi veriyor ama çok da özel bir tarafı yok. Kuru ciltliyseniz ve yıkadıktan sonra yüzünüz geriliyorsa seversiniz.


Ultra Facial Moisturizer Spf 15: Içinde birkaç kullanımlık kaldı. Losyon formunda olmasına rağmen benim çok ağır bulduğum bir nemlendirici bu. Yine aynı şeyi söyleyeceğim ama bu kadar yağlı bir ürün ancak kuru ciltleri sevindirir. Kullandım ama yeniden almam. 


Ultra Facial Cream: Krem formda olmasına rağmen losyondan çok daha hafif olan bu kremi ne kadar övsem az! Cildi hiç yağlandırmadan muhteşem nemlendiriyor, gözenekleri tıkamıyor, makyajın altına ağır gelmiyor, gece kremi olarak da hafif hissettirmiyor. Çok başarılı ve yine alacağım ürünlerden biri. 


Creamy Eye Treatment with avocado: Ilk aldığımda kullanımını zor buldum. Çünkü göz altlarıma zamk gibi yapışıyordu ve sanki dağılmıyordu. Sonra nerde yanlış yaptığımı anladım. Cildim hafif ıslakken uyguluyordum, o yüzden dağılmıyordu. Sonra cildim iyice kuruyunca uygulamaya başladım ve sonuç muhteşem! Harika nemlendiriyor ve o nem çok uzun süre kalıyor. Benim göz çevresi bakımı için nem harici bir beklentim yok şimdilik. Bu krem de sadece nem vermeye yaradığı için eğer anti aging veya şişlikler için kullanacaksanız tavsiye etmem. Onun harici muhteşem ve muhtemelen yeniden alırım.


Pineapple Papaya Facial Scrub: Yani 30 euromla mum yaksam daha faydalı bir harcama olurdu. Bu peeling adı altında satılan şeyi yüzünüze sürüp 5 dakika kadar bekleyip ovalayarak yüzünüzü yıkıyorsunuz ve yüzünüz 5 dakika öncesiyle tıpatıp aynı oluyor. Çok fazla peeling denedim ama bu kadar fark yaratmayanını hiç kullanmamıştım.

Bu yazının kazananları Ultra Facial Krem ve avokadolu göz kremi.

Sevgiler.


You Might Also Like

1 yorum

  1. Yağlı ciltli biri olarak kullanmayı düşünüyordum. Bilgilendirdiğin için teşekkürler :')

    YanıtlaSil

Labels