Evde Sevdiğim Köşeler - 2

Pazar, Mart 15, 2015

Selamlaaar,


Birkaç ay önce yazmıştım bu konudaki ilk yazıyı, şimdi sevdiğim yeni yeni köşeler var evde. O yüzden bir update yapayım dedim.


Kiler! Üst kata çıkan merdivenlerin altında bu şekilde bir gömme dolabımız var. Açık ve minnak mutfağımıza bu kilerimiz olmasa sığmamız mümkün değil. Kilerimi düzenlemeyi de düzenledikten sonra karşısına geçip bakmayı da çok severim! Büyük kavonozları bakliyatla, küçükleri çeşit çeşit baharatla doldurduğumda içimi bir huzur kaplıyor!



Araya araya zor bulduğum canım taburemi(!) elbette bu yeni listeye almalıydım. Görgüsüzün taburesi olmuş her yazıda fotografını koymuş.



Çalışma odasındaki duvar rafı ve çerçeveler. Bunları yeni astım koltuğun üstüne. Siyah-beyaz ve sakin tutmaya çalıştım. Bir iki gaz verecek motto, kalp, ev vs. klişe olsa da sevdiğim kartları çerçeveledim, yanına da Rituals ev kokusunu ekleyince görüntü tam istediğim gibi oldu.


Umud'un yeni odası! Henüz bitmedi ama bu biraz 'çıplak' haliyle bile hem onun hem bizim hoşumuza gitti. Umud'a iki sene önce o zamanlar çok sevdiği için 'Cars' filmi temalı bir oda yapmıştık. E tabi çocuk büyüdü ve sıkıldı o görüntüden, biraz daha 'cool' bir oda istediğini söyledi. Ben önce eski duvar kağıtlarını söküp duvarları üç kat beyaza boyadım. Sonra beyle yere yeni parke döşedik. Ardından eğlenceli kısma geçebildim. Biraz astronot ve uzay teması oluşturmaya çalıştım. Halı ve perdeyi H&M home'dan aldım, eşyaların yerini de değiştirdim. Astronot nevresimi de odaya pek yakıştı bence. Şimdi sırada bir başucu için odayı daraltmayacak minicik sehpa ve duvara raf asıp o rafı süslemek kaldı. Bu şekilde yatağın yanındaki duvar çok boş. Çok boş duvar sevmem ben, toz olup temizlik yapma süremi uzatacak yeni alanlar lazım eve :p

İşte böyle, umarım siz de benim beğendiğim kadar beğenmişsinizdir bu köşeleri.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Kucukken evdeki toz alma gorevi benimdi ve annemin evi incik cincik doluydu. Toz almak tam bir kabustu, o yuzden evim bombos sayilir :)
    Ben de kutulara bayilirim. Evdeki her sey kutularin icinde, kiler de oyle.sonra duzenleyince ara ara gider bakarim. Kendimi deli sanirdim, yalniz olmadigima sevindim.
    Iyi gunlerde kullansin Umud yeni cool odasini :)
    Deniz

    YanıtlaSil
  2. yeni post olmasa bile açıp açıp eskileri okuyorum baştan, blogunuz benim için bir huzur köşesi. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, blogun cok hos :)

    Bu arada doktormusunuz ?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba teşekkür ederim, hayır hemşireyim.

    YanıtlaSil

Labels