2015 Wishlist Update - 2

Salı, Mart 03, 2015

Yılın başında yaptığım wishlist üzerindeki çalışmalarım devam ediyor! Son olarak uzun arayışlar sonucu bulduğum ağaç taburem ve HAY Lup mumluğum da listeden silindi. <3



Tabure için Dok, Bloomgville, House Doctor gibi markalara baktım ama hepsi 70-120€ arasıydı. Basit bir tabure için fazla bulduğum için aramalarıma devam ettim ve sonunda halkın mağazası, maaşlı çalışanın dostu Xenos'ta 30 euroya buldum! Hell yes!



Tam da istediğim gibi oldukça doğal ve ormandan fırlamış gibi görünen taburemi çok sevdim!


Kitap okurken bir şeyler içmek için kullanılan fincanları koymak üzere çalışma odasındaki koltuğun önünde yerini aldı.


HAY bir Danimarka markası. Küçük tray sehpaları ve bu Lup mumluğu sanırım en popüler ürünleri. Bu mumluğun alt kısmı üçgen olanı ve bronz renkte olanı da var. Ben siyah olanı seçtim. Hollanda'da Bijenkorflarda, Türkiye'de de yanılmıyorsam Adres İstanbul'da satılıyor. Onun dışında online bulmak tabi ki mümkün.


Basit ama cool tasarımıyla uzun yıllar sıkılmadan kullanacağımı düşünüyorum bu mumluğu.


İşte böyle. Ben ikisini de çok beğenerek aldım, umarım siz de sevmişsinizdir.

You Might Also Like

2 yorum

  1. O mumluğu ben de çok beğeniyorum 😍 iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Tabureyi sevdim, güle güle kullan canım. Blogunu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle....
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil

Labels