Uyku Öncesi Lavantası

Pazar, Şubat 22, 2015


Önceleri lavanta kokusundan nedense hoşlanmazdım ama geçen yıl ufaktan hoşlanmaya başladım, son günlerde de bildiğin en sevdiğim kokulardan biri oldu.

Kendine has keskinliği özellikle hoşuma gidiyor. Bir de tam vaadettiği gibi rahatlatıyor beni lavanta. O yüzden genelde uyumadan önce duş alacaksam Kneipp'ın muhteşem lavantalı duş jelini kullanıyorum, ardından da aynı seriden masaj yağını boynuma ve bileklerime yogun olmak üzere vücut nemlendirici olarak kullanıyorum. Zaten bu aşamada bir pamuk gibi oluyorum :)


Ardından lavanta kesesi yanında sakladığım pijamalarımı giyip Pickwick'in lavanta ve papatyalı uyku getiren çayından bir fincan alıp yatağıma giriyorum. 

Yankee candle tartlar çok güzel. Ben satın aldığım yerdeki satıcının tavsiyesine  uyup küçük parçalar halinde kırarak kullanıyorum. Böylece her kullandığımda aynı yogun kokuyu hissediyorum. Lavantalı ve vanilyalı olan da tam uyku öncesi yakıp rahatlamak için üretilmiş sanki.

Ardından Yves Rocher lavantalı ayak kremiyle ayaklarımı nemlendirip tercihe göre ya kitabımı ya dizimi açıp uyku moduma giriyorum.

Uzun zaman uyku problemleri çektikten sonra kendi kendime bir düzen oturttum sanırım. Hala pıt diye uyuyamasam da böyle başladığım geceler genelde mis gibi bir uykuyla devam ediyor. 

Iyi geceler:)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ohh bee :) artık düzenli post istiyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Lavanta kokusu bana da ağır geliyor şuan ama insanın zevkleri çok değişiyor belki ben de sevebilirm:)
    Bu arada yukarıdaki yorum %100 katılıyorum. Daha çok post pls :))

    YanıtlaSil

Labels