Şubat Ayı ve Instagram

Cumartesi, Şubat 28, 2015


Den Haag'a gittik Umud'la. Aslında eşimin randevusu vardı o önden gitti, biz de kuyruk gibi arkasından takıldık. 


Lahana gibi giyinmemden çok soğuk olduğunu anlayabilirsiniz. Önünde durduğum yer Hollanda meclisi, arada bisikletiyle girip çıkan bakanları ya da başbakanı görmek mümkün.


Bir de Belçika'ya gittik, yollarda yorgun düştü minnak oğlum.


Biborların bibisi! Yaralı ağzından yediğimin heyvanı.


Her fotografa girmese olmaz!


Kitap-çay...kış akşamları bitmiyoooor!


Kasım çoktan geçse de yağmurları kaldığı için bu kokuyu kullanmakta bir beis görmüyorum.


Gündüz alıp gece kullanıma açtığım mumluk<3


Şuracıkta bir bölüm Broadchurch izleyip erkenden yatağa gitmekler. Bu ay ne çok uykuya ihtiyaç duydum. İşte bunlar hep yaşlılık.


Kaffaltı. Ya da beyimin tabiriyle at yemi.


Tbt gibi tbt. 4 haftalık cin biber. Tipsiiiiz.


Dujj mujj.


Çılgın gece hayatım. Bu kadar hızlı yaşamayayım diyorum ama...


Tatlı oğluşlarım! Biber Umud'a aşırı düşkün, kucağında şımarık şımarık yatışına bakın:)

Şubat benim için epey yoğun geçti, normalden az fotograf koymamdan da anlayabilirsiniz :) Mart da öyle geçecek ve epey gözüm korkuyor şimdiden. Neyse en azından kış bitti ve bahar gelmek üzere, e günler de uzadı, artık işe ulaştığımda hava hafiften aydınlanmış oluyor. 

Sevgiler


You Might Also Like

1 yorum

  1. sizi keyifle talip ediyorum :). kolay gelsin şimdiden..

    YanıtlaSil

Labels