Plog: 27.02.2015

Cuma, Şubat 27, 2015

Selaam


Bugün de yine inanılmaz renksiz, sıkıcı bir gün olacak gibi. Dün yazdığım gibi Utrecht'e yakın bir klinikte çalışacağım bugün. Çünkü? Çünkü gerizekalıyım, zaten az çalışıp az yoruluyorum. Neyse..


5.40'da alarm çaldı ve yine Biber klasik kucağıma sokuldu. 20 kere sarılıp 30 kere öptükten sonra yataktan çıktım.


Şaşırtıcı bir şekilde bey de uyandı. Onun için çok erken halbuki. Bir hışımla Biber'in kumunu yeniledi, sonra benimle kahve içti. İlginç


6.30 Utrecht trenine bindim. Dün akşam daha önce gitmediğim bu kliniğe nasıl gideceğimi, hangi trene hangi otobüse kaçta bineceğimi araştırmıştım. Sürprizleri genel olarak sevmem ve planlı yaşayınca mutlu olurum. Utrecht istasyonunda inip oradan Houten trenine geçtim. Houten zaten Utrechte yakın. 10 dk sonra indim ve kliniğe gitmesi gereken -kullandığım app'e göre- otobüse bindim. Şöföre her ihtimale karşı sorayım deyince adam hiiiç de oraya gitmediğini hatta öyle bir saglık kurumunu bilmediğini söyledi?! E iyi dedim yine baştan inmem gereken yerde indim. Artık salak mı dersiniz bilemiyorum ama döt kadar şehirde bildiğin adresi bulamadım. O saatte de sokakta sadece uykusunun arasında köpeğini çişe çıkarmış insanlar var ve hiçbiri adresi bilmiyor. Ben böyle durumlarda çok gerilirim. Yani bildiğin trafik kazası geçirmişim, herkesin ortasında kayıp popomun üstüne düşmüşüm, topluluk içinde konuşurken burnumdan baloncuk çıkmış gibi gerilirim. Neyse aradım bildirdim biraz gecikecegimi. Tabi o birazın ne kadar süreceği o an gayet meçhul. Neyse yürürken bir ambulans gördüm park halinde. Sonuçta ambulans sağlık kurumunun yerini bilir di mi? Hemen atladım tabi, adam hiç de öyle bir kurum duymamış? Alla alla. Ama adresi biliyorsan navigasyondan bakayım dedi. Neyse baktı 3 km uzakta bir yermiş. Çok da uzak değil ama yine de yakın sayılmaz. Ambulans şöförü bey hemşire oldugumu öğrenince bırakayım ben dedi, ay dedim allah razı olsun kardiş. Neyse 4-5 dk sonra ordaydım. Sağolsun kibar ve yardımsever insanlar!


Neyse 8 saat çalıştım. Ama ne servisi, ne çalışanları ne de hastaları sevmedim! Kendi servisimi tercih ederim. Belki de gün istediğim gibi başlamadı diyedir. Yarın da yine Utrecht'te ama başka bir lokasyonda çalışacağım. Korku doluyum:(


Böyle mutsuz mutsuz dönüş trenine biniyorum. Neyse güzel elmalı ve cevizli kurabiye var yanımda.


Eve gelince biraz dinleyip yemek yapıyorum, ardından Umud'un odası için bunları sipariş ediyorum. Birkaç gün önce Umud'un odasındaki 'çocuksu' duvar kağıtları söküp duvarları boyadım. Sonra da yeni parke döşedik yere beyle birlikte. Şimdi süsleme zamanı!


Kendime de bu ikisini sipariş ettim. Bakalım nasıl olacaklar...


Sonrasında da koltuğa yayılıp tek gözümle gs maçını izleyip bir taraftan da uyukluyorum.

Saat 20.30 itibariyle de son kalan enerjimle yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçalıyor ve yatağıma atlıyorum. 

İyi geceler ve güzel haftasonları!

You Might Also Like

4 yorum

  1. Merhaba, sipariş verdiğiniz montlara bayıldım..Güle güle kullanın şimdiden :) Nereden sipariş verdiniz acaba? Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yaptığın kurabiye ve kek tarifelerini şiddetle istiyoruz

    YanıtlaSil
  3. Kurabiye süper güzel görünüyor. Seçtiğiniz nevresim takımı ve perde de öyle. Güle güle kullansın şimdiden Umud:) Farklı kurumlarda günübirlik görevlendirilme sağlık bakanlığının bir uygulaması mı? Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Adsız ikisini de H&M'den sipariş ettim.

    Büşra Atay kurabiyeyi hazır aldım seni hayal kırıklığına uğratmak istemem ama:)

    Dilek sağlık bakanlığının uygulaması değil ama istersen personel eksiği olan yerlere ek mesai yapmak için gidebiliyorsun. Öyle yapıyorum ben de bazen boş günlerimde.

    YanıtlaSil

Labels