Plog: 26.02.2015

Perşembe, Şubat 26, 2015

Selaaaam

Yine üç günlük plog turu başladı. Bu üç gün hemen hemen sadece çalışıyorum, epey sıkıcı olabilir baştan uyarayım:(


Saat 5.45'te alarm çaldı. Alarmla birlikte Biber de uyandı ve kucağıma da yatıp mırmırmır sarıldı<3 hayır sabahları böyle yaparak yataktan çıkmamı zorlaştırıyor eşşek sıpası. Çocuum anne mama parası kazanacak çekil deyip kalkıyorum. Iki dilim ekmek, çay ve portakal suyuyla kahvaltımı yapıyorum.


6.30'da duraktayım. Ne çabuk doldurdunuz park yerlerini bilmem ki?! Otobüsüme binip işe gidiyorum. 


Çoook yoğun bugün. Biraz da gribim ama napalım. Kahve molası veriyorum. Bu arada hemen hemen tüm hastalar terlikle çalışıyorum diye kızdı bana. Ayakların üşür çocuğum, hasta olursun! Hepsine sadece binanın içinde giydiğimi, dışardan bot ve kalın çoraplarla geldiğimi açıkladım :)


Saat 14'e kadar çalışıyorum bugün. Eve dönme zamanı!


Eve gelince hızlıca bulaşık makinesini boşaltıp ortalığı topluyorum, sonra da şu sabunla duş alıyorum. Fotografı bugün çekmedim, sinsice önceden çektiğim fotografı kullanıyorum hihih:) harika bir lavantalı sabun bu, deli gibi köpürüp mis gibi kokuyor.


Çalışmış, iyi kötü evini toplamış, duşunu almış insan.


Sonrasında çay-kek ve how to get away with murder'in yeni bölümü eşliğinde biraz dinleniyorum.


Yemek yedikten sonra Umud beyi yüzme kursuna götürüyoruz. 


Eve gelince yarın için yiyecek bir şeyler hazırlıyorum. Yarın Utrecht'te çalışacağım, uzun yol gitmek gözümde büyüyor. Bugünden de erken kalkmam lazım puf:(


Annemle 45 dk telefonda laflayıp Umud ve Biber'in tırnaklarını kesiyorum, Biber'in kumunu temizleyip başucumda duran iki son derece alakasız kitaptan birini okumak için yatağıma giriyorum ama Umud benimle uyumak istediğini söyleyip yanıma geliyor. E ben de bugün onu özlediğimden itiraz etmiyorum. Biraz Maya'nın fotograflarına bakıyoruz, biraz Biber'in. 

Şimdi de uyumak umuduyla telefonumu kapatıyorum.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

0 yorum

Labels