Plog: 01.02.2015

Pazar, Şubat 01, 2015


Günaydın.

8.20'de mumutkuş uyandı. Acıktım, çişim geldi, sıkıldım, uyanalım, aşağı inelim, hadihadihadiiii diye beni kaldırdı. Neyse indik. Umud bi sandviç yedi, çayını içti, battaniyenin altına kıvrılıp çizgifilm izlemeye başladı. Bibor da basssss bas bagırmakla meşguldu o sırada. Sabahları herkes bi asabi bizim evde:) neyse bir parça peynirle mutlu oldu da sustu. Oğlanların benimle işi bitince kahvemi yapıp bir yarım saatliğine daha yatağıma giriyorum. Bugünkü planım mümkün mertebe dinlenmek.


Evdeki yetişkin erkek bireyler uyandı, kahvaltı zamanı. Uzun uzun, uyuşuk uyuşuk.


Sonra o kadar da keyifli olmayan aktiviteler. Önce mutfağı temizliyorum, ardından tüm ahşap yüzeylerin tozunu alıp parlatıyorum.


Sonra iki katın da yerlerini silip çöpleri boşaltarak bugünkü temizliği kısmen bitiriyorum. Akşam bir de banyoyu temizleyip azıcık ütü yapacagım gibi.


Sonra laptopumu açıp iki mail göndereyim diye planlarken tam üç saat çalışıyorum. İşler bitmiyor höf. Serviste çalışıp iki dakika popomu koymadan çalışmayı böyle laptop arkasında kağıt kürek işlerini yapmaya tercih ederim. 


Sonra da kalkıp yine bir o kadar sevdiğim (!) başka bir işe kalkışıyorum. Ütü. Neyse ki Nashville eşliğinde. 


Mesaim bitmiyor. Yemek yapmalar. Hani bugün dinleniyordum ben?


Sebzeli noodle. Umud denen eşşoğlusu yemedi, ben de paşa gönlün bilir dedim.


Sonra bizimkiler maç seyrederken ben biraz uzanıp, yarım litre çikolatalı süt eşliğinde Nashville'e devam ediyorum. 


Maç bitince önce Umudkuşu yıkıyorum, ardından banyoyu temizleyip duş alıyorum.

Şimdi de bu domestik güne bir son verip yatağıma girdim. Alarm 5.40'a kuruldu, yarın iş başı!!

Ploglar ilginç bir şekilde epey ilgi görüyor, herkese bu yüzden ayrıca teşekkürler ve kolayca geçecek mutlu haftalar dilerim.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Plogların hayranlarından biriyim ben de :)Dört gözle bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Yıllardır seni takip ediyorum bu ploglar ve sık olması acayip güzel oldu.devamını bekliyoruz :')

    YanıtlaSil
  3. http://fakeaudrey.blogspot.com/2 Şubat 2015 08:15

    merhaba
    bende sizi severek takip ediyorum. hollanda da roermont diye bir yer varmış. outlet merkezi siz gittiniz mi hiç? ben amsterdama gittiğimde gitsemmi gitmesemmi çok kararsızım, tren biletleri hemde zaman açısından gitmeye değermi bilemedim. Siz ne dersiniz?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba

    Dediğiniz yere gitmedim o yüzden bilemiyorum ama ben Amsterdam'a gelip outlet gezmezdim. Vakit ayıracak öyle güzel yerler var ki Amsterdam'da.

    YanıtlaSil
  5. severek takip ediyorum sizi. Sanki hep eskiden tanıyormuşum hissiyle. Bir güne o kadar çok şey sığdırıyorsunuz ki, şaşırıyorum. Seyrettiğiniz dizileri ve filmleri hemen izliyorum. <kendinize iyi bakın. Severek takip ediyorum...

    YanıtlaSil

Labels