Ocak Favorileri

Çarşamba, Şubat 04, 2015

Selaaaam

2-3 gündür blogda biraz teknik arıza oldu benim beceriksizliğim yüzünden, neyse ki düzelttim. Bu yazı daha erken gelecekti ama olsun :)

Dekorasyon:


Tam olarak dekorasyon gibi olmasa da Yankee Candle Honey&Spice tarta tüm kalplerimi gönderiyorum. Şu buz gibi havaya çok iyi gelen, iç ısıtan tatlı bir kokusu var! Çok da güçlü, alt katta salonda yaktığımda üst kattaki yatak odasından bile kokusu hissediliyor. Bu kadar belirgin kokmasına rağmen iç baymaması da ilginç.

Yemek:


Sebzeli kaju fıstıklı noodle. Bu ay nedense çok yoruldum ben işten güçten. Bu 15 dakikada hazırlanan noodle çoğu akşam kurtarıcı oldu.

İçecek:


Son derece sıkıcı ama capuccino. Karamelize armutlu çay da çok içtim. Napayım hava çok soğuk.

Kozmetik:


Tüm yıldızlar Loreal curl power serisinin köpük ve şekillendirici spreyine gidiyor. Sonunda aradığım muhteşem saç köpüğünü buldum.

Üst baş:


Üstümden ameliyatla çıkarılacak olan hardal sarısı, oversized H&M kazak o kadar yumuşak, sıcak ve rahat ki! Rengini de çok seviyorum, ayın yarısını bu kazakla geçirdim.

Müzik:

Sokratis Malamas - Prigipessa: benim gibi yunanya şarkılarını seviyorsanız bi dinleyin. Yıllardır yunanca öğrenmek istiyorum, ta Türkiye'de yaşarken bi arkadasımla Yunan iki turisti gezdirmiştik de o zamandan dilin güzelliğine bayılmıştım. Hayaller yunanca, hayatlar hollandaca:(

Kitap


Barış Bıçakçı - Sinek ısırıklarının müellifi. Barış Bıçakçı Türkiye'den yeni nesil yazarlar içinde severek takip ettiğim bir isim. Büyük büyük olaylar anlatmamasını ve türkçeyi kullanma biçimini seviyorum.

'Her şey bir şeyin etrafında durmadan döner, insanın payına düşen sarhoşluktur.'

'Çoğu zaman her şey önceden bellidir; mucize, evin bugün yarın ölecek ihtiyar kedisidir. Bütün gün bir köşede kımıldamadan uyur. Uyansın isteriz ama yazık değil mi, uyusun isteriz.'

Barış Bıçakçı'nın Yusuf Atılgan gibi sadece ve duru bir dili, Oğuz Atay gibi inceden bir mizah anlayışı var. Sabahattin Ali'nin naif ve sakin karakterlerini de hatırlıyorum Bıçakçı'nın kitaplarını okurken. Bence en zor olan basit şeyler yazarken basitliğe ve sıkıcılığa düşmemek. Çok yaşasın Barış Bıçakçı.

Film:


Coen Brothers serisi yaptık bu ay. Hemen hemen tüm filmlerini yeniden izledik. Benim düzenli takip ettiğim ve her filmini mutlaka izlemeye çalıştığım yönetmenler var ve Coen kardeşler de o yönetmenlerden. Tüm filmlerini sevsem de Fargo, The Big Lebowski, No country for old men veeeee 1 numaram İnside Llewyn Davis herkese tavsiye edeceğim filmler.

Dizi:


Artık eskisi kadar yeni dizilere göz atmıyorum, eskiden birkaç bölüm bi denerdim ama artık vakit bulamıyorum. Ama tanıtımını izleyince begeneceğimi tahmin edip izleyince yanılmadıgım How to get away with murder çok sevdiğim bir dizi oldu. 10 bölümünü arka arkaya izledim. Oldukça sürükleyici, heyecanlı ve eğlenceli bence. Eski takip ettiklerimden de Broadchurch'ün ikinci sezonu başladı hem de ilk sezonundan da güzel bir şekilde! Onu da bayıla bayıla izliyorum.

Ocak ayını da böyle böyle yedim özetle. Mutlu şubatlar olsun.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Harika bir yazı severek okudum

    YanıtlaSil
  2. Selamlar blogunu severek takip ediyorum. roti ve sebzeli Noodle nasıl yapıyorsun anlatır mısın? Noodle paketinin de resmini çekebilir misin? Buğdayın yapılanı kullanıyorsun dimi? Teşekkürler

    YanıtlaSil

Labels