Bugün ne yedim?

Çarşamba, Şubat 25, 2015

Aylar olmuş yemek günlüğü tutmayalı. Hadi o zaman...



Sabah uyandığımda boğazım-kulaklarım-başım-karnım-gözlerim hepsi ama hepsi ağrıyordu. Canım pek bir şey çekmese de bunları hazırladım. Yoğurt, müsli, muz, goji, chia çekirdeği ve portakal suyu. Hayır bitiremedim. Umud da lüp lüp sucuklu yumurta götürdü!


Öğlen biraz daha iştahım iyi. Iki tane en sevdiğim sandviçten yiyorum. Bir dilim kaşar, bir dilim salam, azıcık tereyağı, tatlı/ekşi salatalık turşusu dilimi. Yanına da bir bardak karnemelk. Karnemelk ayran-kefir arası bir şey.


Akşam...Ekşili sulu köfte. Kış bitmeden bir kez daha yapayım dedim. Bahar ve yaz aylarında pek gitmiyor bizim evde. Yanında yoğurt-turşu vs de vardı. Fotoğrafta ekmek görmeyince 'ne güzel ekmek yememişsin' demeyin zira ben ekmek pek severim. 3 dilim de ekmek.


Yemekten sonra da  favori çayım ve limonlu kek. 

Saat 8 itibariyle de bir tane mandalina yiyip yatağıma giriyorum çünkü sabahki şikayetlerim arttı. Sabah işe gidene kadar geçsinler bari. Yarın da plog var bir aksilik olmazsa.

Iyi geceleeer.

You Might Also Like

3 yorum

  1. geçmiş olsun şimdiden, umarım ağırlaşmadan atlatırsınız...

    YanıtlaSil
  2. bu siteye nerden geldim ya durduk yere acıktım herşey bi harika

    YanıtlaSil

Labels