Bitirdiklerim - 24

Pazartesi, Şubat 09, 2015


Aseton: Markası filan yok, ucuz basit. Asetondan tek beklediğim oje çıkarması, bu da iyiydi.

Marsellia's limonlu duş jeli: Çook severek sabah duşlarında kullandım. Ne yazık ki Hollanda'da satılmıyor.

Now Food ve New Audrey organik dudak kremleri: iherb'ten almıştım, dudaktaki yaraları ve kuruluğu çok iyi tedavi ediyorlardı.

Essence lashmania rimel: Essence rimelleri ne kadar sevdiğimi söylememe gerek yok sanırım. Bu da hafiften kirpikleri yapıştırmakla birlikte güzeldi.

Nivea stress protect roll-on: Stress protect serisini çok seviyorum, çook fazla deodorant denedim ve bunu kullanmaya devam edeceğim.

Yves rocher yüz temizleme sütü, hydra vegetal serisi temizleme jeli ve yüz kremi: detaylı bahsetmiştim bunlardan, yeterince kullandım bunları. Başka markalara geçmek lazım.

Therme Zen bodybutter: Therme'in kokularını çok seviyorum. Önceden daha ince yapılı bir kremini kullanıp çok da tatmin olmamıştım. Bu daha yogun yapılı ve tam benim sevdiğim gibiydi. 

Aussie saç bakım ürünlerinden de epey bahsettim. Oldukça güzeldi bunlar da, özellikle kullandığım süre boyunca boyam hiç akmadı. 

Labello dudak kremi: Hani sürünce yumuşacık hissettiren ama hemen etkisi geçen ve tedavi etmeyen lipbalmlar var ya, heh işte bu onlardan.

Lush bubblegum dudak peelingi: heveslenip aldım ama öyle dopdolu bozuldu gitti. Yeniden almam, gerekli bir ürün olduğunu düşünmüyorum.

Bu ay da bunlar bitti işte özetle:)

Hızlıca geçen güzel haftalar dilerim.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Buraya yazıyonya seviyorum seni 😊

    YanıtlaSil
  2. Benim de asetondan tek beklentim aynen oje çıkarması ve kokmaması. Kimi aseton feci kokuyor. Yani ojeni çıkarıyor, o pamukları çöpe atıyorsun, sonra tüm banyo ya da mutfak o çöp değiştirilinceye kadar aseton kokuyor. İşte bunu sevmiyorum.

    YanıtlaSil

Labels